ابرها! :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

ابرها!

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ب.ظ

ابر ها

گاهی پرنده می شوند

گاهی شکل های دیگر

و گاهی به ندرت شبیه من می شوند و ...

می بارند!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۶
محدثه محزون

متن های ادبی

نظرات  (۸)

از درخت زندگی افتاد برگ,

برگ های سرخ و زرد,

جاده اکنون برگ, برگ,

رفته اند زین جاده و راه های بسیاری دگر.

عابرانی که تو را شیدا و عاشق بوده اند,

جاده های عشق را پیموده اند.

این صدای خش خش برگان,

صدای بودن است,

نغمه لالایی جان و تن است.

حال برگی از خزان,

از نشانه های شگفت عاشقان,

با شما دارد سخن :

یاد سر سبزی و باران بخیر

یاد همراهان بخیر.

پاسخ:
یاد سر سبزی و باران بخیر
یاد همراهان بخیر

خسته ام ...

این روزها دلم ... از همهء آدم های دنیا انتظار دارد .. که لمس شود ... که نوازش شود ..

این جور نگاهم نکن .... نمی دانم چه می گویم ...

فقط می دانم که یک بغض ِ سمجی اینجا ، درست اینجا ، گیر کرده و نه بالا می آید تا بشکند و راحت شوم .. نه پایین می رود که خودم را بزنم به فراموشی ...

زده به سرم ...

شاید چون درد دارم ..

شاید چون تابستان سرد است ..

شاید چون .... تو نیستی ...

چه می دانم ...

شایدتوبرام اینطورنوشته ای .....

..................

این روزها دلم ... از همهء آدم های دنیا انتظار دارد ..

از همهء آدم های ریز و درشت ِ دنیا انتظار دارد ..

از توی ِ لعنتی هم ...

...

می دانم .. 

پاسخ:
وقتی بودن کسی رو نخوایم اون فرد نخواهد بود...
کسی بودنم رو نخواست که من باشم...

 و نمیدانی چقدر سخت است


وقتی که هستی و بودنت برای هیچ کس مهم نیست


کم کم عادت میکنی به بی تفاوتی


به مرگ هر روزه احساس


به تنهایی

 
به خلوت


به بودنی شبیه نبودن


جاری میشوی در خودت

...
و کم کم خطوط چهره ات


رنگ موهایت


تن صدایت


فرسوده میشود


شکسته میشوی


خسته میشوی از این بودن


و یک روز میبینی همه ورد زبانت


شده ارزوی نبودن
...  ...  ...
هستم ؟


چه کسی مرا دیده است؟


دست ها بالا؟


هنوز پیر نشده ام


یا شده ام نمیدانم...


ولی میدانم در قلب من چیزی است


که زنده ام میدارد

... ...  ...

یادها ،فقط یادها..

پاسخ:
یادها ،فقط یادها..

یه سری ابر هستن که آسمونو پر می کنن . نه نوری می بینی نه رنگ آسمونو

منتظر اینی ببارن . . . اما نه... هیچوقت نمی بارن.

پاسخ:
اما کاش ببارن...

جلوتر نیا

خاکستر می شوی

اینجا دلی را سوزانده اند.

پاسخ:
سپاس از حضورتان

مـــی تــَوانَـــمـــ اَنـــدَکـــی با تــو خَلوَتـــ کُنَمـــ؟؟؟

قـــول مـــی دَهَمـــ بیشتـــَر از چــَند لَــحــظهـــ وَقـــتــَتـــ را نَگـــیرَمــــ!

.

.

.


گــوشَتـــ را جـــلو بیاوَر...

بیا

بیا نــَزدیکـــ تر...

"من خستـــهـــ اَمـــ"

مـــی شـــِنَـــوی؟؟؟

خستـــهـــ اَمـــ

خستـــهـــ 

پاسخ:
منم خسته ام...
خسته تر از تو...
دارم میرم...
به فکر برنامه های جدید زندگیمم...
اینجا آدمو داغون میکنه...
ممنون که تو تصمیمم قاطعم کردی...
مواظب خوبیات باش...
زمان میبره تا همه چیز درست شه...اما درست میشه
پیش به سوی آینده...شایان جان

اینجارو یادگاری نگه میدارم....اما امروز با دنیای نت خداحافظی میکنم...
تو رو خدا ینی 3ماه تعطیلی میای میای دیگه نه آجی من برام مشکلاتی پیش اومده بود نمیتونستم بیام راستی چن روز دیگه طول میکشه که ایمیل تاءید بیاد به ایمیلم میشه جوابو واسم ایمیل کنی 
پاسخ:
چشم عزیزم... فقط آیدا جان این www هم جزو آدرسته؟!تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
چشم آجی اینم آدرس ایمیلمwww.aydaseidi@yahoo.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی