خاله بازی :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

خاله بازی

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ

می دانی من کی هستم؟

من همان پسرک و شاید دخترکی هستم که به آن پادشاهی که ملعبه دست یک خیاط شده بود،

گفت برهنه است.

پادشاهی که تصور می کرد زیباترین وظریف ترین لباس عالم را به تن دارد

- البته ازبیم متهم شدن به بی عقلی -

من یک خرمگس مزاحم هستم

که دائم بیخ گوش تو وزوز می کند

وتورا وا می دارد از ژست مردم فریبت بیرون بیایی.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۹
محدثه محزون

نظرات  (۱۳)

  من ب ت تولدت مشکوکم  ویا اینکه 18 ساله باشی............تو بزرگی وبا تمام افقهای باز و روشن نسبت داری..........
پاسخ:
منم به همه چیز خودم مشکوکم!!!
شک دارم که اصلا...
بگذریم!
بازهم ممنونم
سلام
وب شما هم زیباست
امید که همچنان تداوم داشته باشه
مطالب زیبایی خوندم
شاد و تدرست باشی
پاسخ:
سلام
لطف دارید
وممنونم
همچنین
و همینطور تشکر ویژه بابت حضورتون و نظرتون
وب قشنگی دارین
پاسخ:
شمالطف داری
زیبا بود
پاسخ:
سپاس

شاد بودن تنها انتقامی است که میتوان از دنیا گرفت ، پس همیشه شاد باش . . .

سلام،عزیزم...وبلاگت خیلی خیلی خوشمله...

لینکت کردم اگه دوست داشتی منو بلینک...دوست دارم.بای




تکیــﮧ گـــآهــم بــآش !

میخـوآهَـم سَنـگـینـی نگآه ایـن مَـردمِ حَـسـود شَهــر را

تـو هـَم حـِـس کنـی ..

ایـن مَـردم نمیتَــوآننـَـدببینند دسـت هــآیمـآن تـآ ایـن اَنـدآزه بہم مـی آیَنـد

چ کار سختی یکی رو از ژست مردم فریبش بیرون بیاری... مثل اینه بخوای کسی رو بیدار کنی ک خودشو ب خواب زده ...
وب خوش رنگی داری :)
گود لاک :)
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی از حضورت سعیده جان
آره دقیقا
وقتی خودش میخاد هچقدم که بگی
بی فایده است!

سلام...مثل همیشه انتخاب هات بی نظیره...

"ما ادامه سرراست پدران ومادرانمان هستیم ابله!!!"

یادش بخیر...

پاسخ:
سلام خواهری
راه گم کردی؟
تانگم نمیای ها
خیلی وقت بود وبم نیومده بودی و نظر نزاشته بودی دختر
اره واقعا...
سولوم جیگلممممم
ای بترکی تو من که میام تو نمیای دیگه کپک
لپتو بیار جلو اوممممممم حالا اون یور اوووووووووووم خوب حالا ...
خوب دیگه بقیش سانسوره
فعلا خدافظی
پاسخ:
سلااااام مهساجونم
خاهرکجابودی؟
مارررررچ از اینور
مااااااارچ از اونور
بعععععععله :D
خدافظی
درحوالی تو   بن بست وجود ندارد   احساس میکنم راهی ب اسمان زده ایی تو چقدر شکل پرنده هایی..............
پاسخ:
درحوالی من غیر ممکن وجود ندارد
پرواز هم خواهم کرد
عااااااااالی و پر معنا ... 
پاسخ:
مررررسی
...

سلامتی حکمت ک ب ما رسید شد قسمت....

 

مرسی عزیزم وبت عالیه...بازم ب وبم بیااااااااااااای هاااااااااااااااااااااااا....

پاسخ:
سلام عزیزه هم اسم :)
مرسی اومدی
چشم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی