شازده کوچولو :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

شازده کوچولو

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲ ب.ظ

شازده کوچولو :"بالاخره یه روز دلت اهلی یک نفر میشه... "
اون روز حتماً حال و روزت دیدنیه...!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۹
محدثه محزون

دیالوگ های معروف

نظرات  (۹)

پاسخ:
پاییز را دوست دارم...
سلام محدثه جان
 ای کاش دلمون اهلی کسی بشه که دلشم اهلی دل ما باشه
گفت بادام
گفتم چشمان دختری که
میشود عاشقش شد
عاشقش شد!
پاسخ:
سلام عاطفه جان
بله درست است...
برام جالبه که زندگی ما آدما همیشه تو کاش ها جریان داره...
کاش...
۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۱ یک مرد تنها

مهر در پایان است

نکند مهر تو با تقویم است

من ز تقویم دلت باخبرم

همه ماهش مهر است

همه روزش احساس

زنده باشی ای دوست

شادیت افزون باد.

پاسخ:
سپاس از حضورتان مرد تنها و ممنون
سلام ادم برفی اسمت محدثه ست . ممنون سر زدی به رومم سر بزن تو وبم اون بالا لینکه خخخخخخخ
پاسخ:
سلام سارا جان
خواهش
چش
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۴:۵۷ المیــرا بــانو
سلامــ, خوبی؟؟
مرسی که اومدی :)
وای من عاشق شازده کوچولو ام :)

در مورد آهنگـــ, ترجمشو دارمــ, اگر میخوای بگو بهت بدمــ :)
پاسخ:
سلام
و مرسی از شما که اومدی
آره ممنون میشم ترجمه اشو بگی

و پاییز می آید به استقبال این روزها....نشسته ام تنها....

درخت های این حوالی ،به عطسه پاییز خیلی خیلی حساس هستند...

درختِ پشت پنجره آشنا را جا گذاشتم در روزهای دور...

نمیتوانست کنار بیاید با این روزگار مرتفع....با سونامی تنهایی و سکوت....

می بینی در این ارتفاع زندگی،به کجای جغرافیای باور رسیده ام؟

به خودم می گویم، بی خیال نوشتن....بی خیال نوشتن...

بی خیال تو....بی خیال توی بی خیال....عزیزم....هیچ اتفاقی نمی افتد....همان طور که تا به امروز نیفتاده است...

اگر من بی خیال تو بشوم...اگر خودت را از من دریغ کنی...اگر من به دریغ کردن های تو لج کنم و بیخیالت شوم حتی در ظاهر....

اگر.....اگر....و اگر هزار تا اگر دیگر جاخوش کنند در زندگیمان...هیچ اتفاقی نمی افتد برای درخت های این حوالی که به عطسه های پاییز خیلی خیلی حساس هستند...

فقط من فرسوده می شوم در این تنهایی و سکوت...  ..فقط تو پیر می شوی در.......فقط نامنظم تر از دوست داشتن مان،مرگ سلام میکند به یک لحظه....

فقط در قرن های آینده یک حسرت در دل تو....و یک داغ در دل من می ماند تا هزار بار به دنیا آمدن و رفتنمان....

من نمیدانم بار دیگر که به دنیا بیایم لبخند گرم تو،کجای زندگی من پرسه می زند....

تو نمیدانی که در دنیاهای بعد،من در بطن کدام ثانیه بودنت ایستاده ام...ببین  !!!

تو که می دانی من چقدر دوستت دارم....تو که میدانی من تو را ترجیح داده ام به.....

بگذریم...تو که می دانی....؟؟  …بگذریم عزیزم....

سلام مرا به روزهای تعلل ات برسان....روی خوش طعم غرورت را ببوس....

او بی من خواهد زیست...من نیز بی او به یقین خواهم زیست...

لیک در این میان ،زندگی این خود زندگی ست که لب چشمه...عطشناک می ماند...

پاسخ:
و عشق
صدای فاصله هاست...
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند...
و من اینک به وضوح میدانم که وصال ممکن نیست
بله همیشه فاصله ایست...
۰۷ آبان ۹۲ ، ۲۱:۳۴ یک مرد تنها
وقتی خیلی دیره که تازه میفهمی اونی که از همه ساکت تر بود بیشتر از همه دوستت داشت،
ولی تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود.
پاسخ:
همیشه ماآدما وقتی دیر میشه تازه متوجه می شیم...
۰۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۳ المیــرا بــانو
سلامــــ, خوبی؟؟
ترجمشو توی وبمــ گذاشتمـــ :)
دوس داشتید تشـــریف بیارید :)
پاسخ:
سلام بانو
مرسی عزیز
حتما میام می خونم :)
خیلی زیبا بود گلم
ممنون که به وبم سر زدی
پاسخ:
مرسی از نظرت عزیزم
وبیش از اون مرسی ازحضورت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی