صورتک ها :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

صورتک ها

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ب.ظ
سکانس ممتد: ضبط زندگی
- صبح -
صدا
نور
تصویر
حرکت!
بازی صورتک ها...

"محدثه م"

نظرات  (۲۴)

چقدر زیبا و سراسر معنی!
صورتکهایی که همه جا و همه دم اسیر کرده تمام آدمیان را،واز همه دردناک تر اینکه به این صورتکها عادت کرده ایم....
بازی صورتک ها........
پاسخ:
بله
عادت به صورتکها
و چه بد عادتیست!!
سلام گلم وب نازی داری ممنون اومدی
پاسخ:
سلام
لطف داری عزیز
و مرسی از حضور خودت
سلام خیلی ممنون از حظور گرمتون در وب خود خیلی خوشحال شدم از اینکه به ما سر زدین وب جالب ومطالب عالی دارید من شما را با افتخار لینک کردم امید وارم موفق وپیروز باشید
یاعلی
پاسخ:
سلام
نهایت لطف شماست سپاس گذام:)
سلام عزیزم
مطالب جالبی داری
نظرت باتبادل لینک چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام مریم جان
مرسی لطف داری
مثبت :)
عالی بود
ممنون که امدی.
پاسخ:
وممنون از شما
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۲۳ مهرداد (گومه خیال)
 برداشت بعد
پاسخ:
و این سریال ادامه دارد...
غمگینم...
همانند گمشده ای که بجای اینکه دنبالش بگردنند فراموشش میکنند...
پاسخ:
:)
بعضی از سکانس های زندگی ات را نه اینجا و نه هیچ جای
دیگر نمی توانی بگویی و تا همیشه باید در قلبت نگهشان داری . گاهی سه
نقطه ها حرف های بسیاری دارند برای گفتن ...
پاسخ:
بله
نقطه ها همیشه کار ادمو راحت میکنن
سلام دوست عزیز ممنون از حضور گرمت خوشحال میشم بازم بیا
پاسخ:
سلام
و مرسی از حضور خودت
چشم:)
ممنون از حضورت

ایــن روزهـــا
همــه بــه مــن دلـتــنـــگــی هــدیــه مـی دهنــد
لطفـــا آتــش بــس اعــلام کــنید!
بــه خـــدا تمــــامـ شــد
دلـــــــــــم…!
پاسخ:
وممنون از حضور شما :)
SALAM GOLAM
LINK KONIM
MERSI AZ HOZOORET
پاسخ:
سلام عزیز
و مرسی از تو
باشه
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۴ صادق ایزانلو
سلام

خیلی قشنگه.


یاد یه شعر افتادم که میگفت:هی بازیگر گریه نکن ما هممون مثل همیم....صبا که از خواب پا میشیم نقاب به صورت میزنیم.

پاسخ:
سلام

بله...

کهنه نقاب زندگی تا شب رو صورتهای ماست...
 آنقدر خوبی که نمی خواهی دلخوشی های بزرگ و کوچک دلم را بر صاحبش حرام کنی

آنقدر مهربانی که نمی خواهی خانه ی رویاهای شیرینم خراب شود

آن قدر خوبی که می خواهی بمانی در روزگار دوستت دارم هایم ...

کاش مثل روزهای اول هنوز نمی دانستی و من دوستت داشتم!

کاش نگذاشته بودم متوجه شوی دوست داشتن ام را

وقتی قرار است یکی از همین روزها این دیدارهای کوتاه هم به نداشته هایم اضافه شود

و از این به بعد باید به فکر نقشه ای باشم برای مزمزه  کردن خاطرات این روزها

تلخ است این که باید همین روزها تمرین کنم ندیدن ات را

سخت است این که تمرین کنم که دیگر خودم را به چشمان ات نیاویزم

گویی زمستان به این ساده گی ها از زنده گی من دست بردار نیست

اما من .. من ..  هنوز هم دوستت دارم ادم برفی
پاسخ:
آدم برفی...

سلامی چو بوی خوش آشنایی
بدان مردم دیده روشنایی


درودی چو نور دل پارسایان
بدان شمع خلوتگه پارسایی
پاسخ:
سپاس از حضورتون و شعر زیباتون
سلام .. behtari احساس میکنم yekam beham rikhtei .. nabinam ghamgin باشی میشه azaton Bekham همین آلن K شما دارین comentamo mikhonin labkhande kocholo bezanin albate الف tahe دل 
پاسخ:
:)
سلام
خیلی ممنونم از حضورتون تو وبم...
وبلاگ بی نظیری دارید...
مخصوصا این پست که کوتاه ولی سرشار از معنی و مفهوم بود...
به امید تموم شدن بازی صورتک ها...
قلمتون پاینده...
یاعلی...
پاسخ:
سلام
و منم از حضور شما تشکر می کنم
این لطف شمارو میرسونه
تشکر
علی یارتون
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۸ صادق ایزانلو
سلام به خواهر خوبم خانم م-م

اولا که :مطالبتون خوب هستن.کاش تو جلسه مون شرکت کنید!!

ثانیا:متشکرم که لینک کردین.

ثالثا:من هم شما رو تو پیوندهای وبلاگم گذاشتم با اجازه تون...

خدانگهدارتون
پاسخ:
سلام آقای ایزانلو

اولا ازتون تشکر میکنم....این لطف شمارو میرسونه....حتما سر فرصت جلسه ی شعر و میام همونطور که پدرمو میشناسید ایشون هم علاقه ی زیادی به شعر دارن احتمالا با ایشون بیام که البته همه ی اینا برمیگرده به بعد کنکورم :)
ثانیا: خواهش میکنم
ثالثا: تشکر میکنم

:)
سلام .. راسش هیچی نداشتم که براتون کامنت بزارم .. واسه همینم یه سر اومدم وبتون که نگین بیمعرفته !! راسی امروز شکر خدا بهترترترترترترترترترترترتری دیگه !!
پاسخ:
سلام
همینم که اومدین کافیه...مرررررررسی :)
 بعععلللله خوبم خدارو شکر ^_^
سلام
وبسایت جالبی دارین
نوشتهاتون کوتاه اما جالبه
موفق باشید

به وب سایت خودتون هم سر بزنید

وبسایت معماری پایدار(معماری سبز)
www,mp2000.blogfa.com

وبسایت گروهی معماری
www.mp20.blogfa.com
پاسخ:
سلام
تشکر شما لطف دارین
بازم سپاس

چشم حتما :)
پدر راه تمام زندگیست ، پدر دلخوشی همیشگیست ، پدر تکیه گاه همیشگیست . تبریک میگم این روز رو .. 
پاسخ:
(گل) ^_^
کات! 
پاسخ:
:)
همچین اسمتو زیرش نوشتی انگار آیه نازل کردی!
ولی خوب قشنگ  بود! 

پاسخ:
:))))))))))))))))))))
مرسی خودم میدونم :D
سلام
وبلاگتون برعکس طوفانی خیلی غم انگیزه
بعد از فوت مادربزرگتون هم که دیگه مطلب نمی ذارید.
پاسخ:
سلام
خوب نمیشه اسمشو غم انگیز گذاشت
اما خوب اره
نه من کلا خیلی دیر به دیر مطلب میزاریم
چون متن و رو از خودم مینویسم
ویا اگه ازخودم نباشه و معمولا متنی که از همه نظر به دلم بشینه ارو میزارم
که این خیلی کم اتفاق میافته
تشکر میکنم از حضورتون در وبم :)

به سلامتی اونایی که هم دل دارن هم معرفت

اما کسی رو ندارن...

به سلامتی اونایی که تک پرن و با هر آشغالی نمیپرن...

به سلامتی تلخی روزگار که خیلی چیزارو میشه خواست

اما نمیشه داشت...

به سلامتی اونایی که غرور دلشون له میشه

ولی به حرمت رفیقشون فقط خون دلشو میخورن وبه سلامتی تو

پاسخ:
تشکر از حضورتون ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی