علامت سوال ذهنم :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

علامت سوال ذهنم

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ب.ظ

+ دوست داشتن چیست؟!

 

یه سوالی که همیشه ذهنمو مشغول کرده این بوده

خیلی برام جالبه که بدونم از دید هرکس دوست داشتن چی تعریف میشه

حالا این حس میخواد به شخصی باشه یا به شی

تو برخوردم با آدم ها تعریف های مختلفی از دوست داشتن دیدم

اما یکیش معنی واقعی بودن داشت و داره و فوق العاده زیباست

دوست دارم تو این پستم هرکسی که نظر میده تعریفشو از دوست داشتن بدون هیچ سانسوری بگه

عقاید هرکس برای خودش با ارزشه و به همین دلیل برای من هم با ارزشه

+ خودم در نهایت تعریفمو از دوست داشتن میگم!!

 

+weep not for the roads untraveled/Linkin Park

آهنگ محشریه... بخش پایانی فیلم Need For Speed محصول 2014

متن آهنگ در ادامه مطلب
 
 
Weep not for roads untraveled
Weep not for paths left lone
'Cause beyond every bend is a long blinding end
It's the worst kind of pain I've known
 
Give up your heart left broken
And let that mistake pass on
'Cause the love that you lost wasn't worth what it cos
And in time you'll be glad it's gone
 
Whoa, whoa, whoa, whoa
whoa, whoa
 
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend
There's a seat here alongside me
 
Whoa, whoa, whoa, whoa
Whoa, whoa

نظرات  (۹)

۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۲ گیتی امیدوار
دوست داشتن....

شاید یعنی یک نام.... شاید یعنی وقتی دلیل داری برای بودن....

دوست داشتن.... گاهی معنا ندارد.....

گاهی باید منطق هر چیزی را به خاطر اش کنار بگذاری.... 
پاسخ:
تعریف زیبایی بود ممنونم گیتی
راستش را بخواهی بنظر من دوست داشتن رنگ دارد بو دارد طعم دارد از آن دسته حس هاییست که خاص است 
و مهم تر از آن...پشیمانی!
پشیمانی ندارد...
دوست داشتن بنظرم یک معنی خاص داره که بیانش برام سخته
ولی چیزی نیس که بشه به راحتی گفت...
کلی مسئولیت ایجاد میکنه...
سختی هاش قشنگه...
تلاشی که برای بدست آوردن اون چیز میکنیم
لذت بخشه وقتی بدست میاد...
شاید همه اینا تعریفش باشه
ولی بازم نمیشه یه تعریف کلی بیان کرد...
پاسخ:
اااااممممم آره توصیف قشنگی از دوست داشتن کردی
همه اینارو در بر میگیره
اما بنظر من مهم ترین بخش دوست داشتن اینه که هیچوقت پشیمون نشی
دوست داشتن رو نمیشه واقعا توصیف کرد .. بعضیا معتقدن ادم بدون عشق نمیتونه به زندگی ادامه بده و دائما احساس می‌کنه یه چیزی کم داره .. وقتی کسی رو دوست داری به خاطرش خیلی کارا میکنی .. دروغ میگی .. اشک میریزی .. حتی بعضی وقتا غرورت رو میشکنی .. مثل یه خواب خوبه که وقتی بیدار میشی میبینی از دست دادی و به امید
دیدن دویارش خودتو به خواب میزنی اما .. بادمه این دوست داشتن یکی مثل منو وادار
 کرد تا دوباره ادامه تحصیل بدم .. سخته بشه توصیفش کرد .


پاسخ:
موافقم...در واقع میشه گفت دوست داشتن یه حسه
از اون دسته حس هاست که نمیشه براحتی تو کلمات خلاصه کردو بصورت جمله ای گفت
توصیف زیبایی کردی...مثل یه خواب
و خوشبحال اونهایی که از این خواب هیچوقت بیدار نمیشن
+میدونی دوست داشتن حتی از نفرت هم قدرت مند تره
معجزه میکنه...معجزه!!!
به نظر من دوست داشتن تعریف زیادی نداره و بر عکس کلی هم تعریف داره . به نظر من اون دوست داشتنی واقعیه که بعد از بدست اوردن و داشتنش دوست نداشته باشی بهتره شو بدست بیاری 
اون یه چیز میتونه یه ادم باشه یا هر چیز دیگه
در ضمن یه تحقیق انجام شده بود سطح خواستن یک چیز و یک کس قبل وداشتن و بعد از ازدست دادن بیشتر از زمان داشتن بود
خیلی هامون چیزی رو دوست نداریم بلکه عطش داشتنش رو داریم
پاسخ:
درسته و دقیقا همون منظور من که تو کامنت های بقیه عزیزان اشاره کردم هست
پشیمون نشدن...
وقتی از دوست داشتن پشیمون نشی دیگه هیچوقت تمایل بدست آوردن بهترین رو نداری چون اون بهترین چیز یا شخصی بوده که میتونستی در تمام عمرت بدست بیاری
وقتی مدام از شاخه ای به شاخه ی دیگه بپری یجا پات لیز میخوره و خلاصه یه اتفاقی میافته ک باعث سقوطت میشه
حکایت بعضی از آدمهاست تو دوست داشتن...
عطش...حرص...هوس و ... بنظرم از یک دسته ان...اما دوست داشتن چیزی فراتر از تمامی این هاست

مرسی دوست خوبم :)
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۳ محمد محزون
دوست داشتن یعنی ...
کلی معنی داره...
ولی خو مهم خود حسشه :-سووت

پاسخ:
چه عجــــــــــــــــــــــب!!!
راه گم کردی :)))

اااممم موافقم خود حسشه ک مهمه :-سوووووووت
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۵ بنیامین دلشاد
در مورد این سوال یه چن دیقه ای فکر کردم چیز قابل بیانی به ذهنم نرسید :)
من خودم یک سوال دیگه برام پیش آمده. جدی شما 2700 روزه این وبلاگ رو دارین؟
اصلن فکر نمی کردم بلاگ بیان 2700 روز قدمت داشته باشه! این عدد بیشتر از 7 سال و 4 ماهه ...

پاسخ:
به نکته بسیار بسیار ظریفی اشاره کردی شما
خوب نه من وقتی وبلاگمو دوسال پیش بود( شایدم بیشتر )فکر کنم منتقل کردم به بیان...این تاریخو زدم
در واقع این سن خود وبلاگ منه نه سن زمانی که آوردمش به سیستم بیان

خوب همین که چیزی به ذهنتون نمیرسه هم خودش یه جوابه و یه تعریف....مرسی
سلام ..  یه سوال :
ا اینکه ایا میزبان سایت شما واقعا اینقدر قوی هستش که بر عکس بلاگفا و سایر ارائه دهنده های سرویس وب که همیشه با مشکل روبرو هستن هیچ وقت مشکل اینچنینی رو نداره ! 
پاسخ:
سلام...خوب منظورتون چه جور مشکلیه؟!
از اذیت های سیستم بلاگفا خبر دارم اما خوب از جزعیاتش خبر ندارم
اما تا حال با سیستم بیان مشکلی نداشتم و راضی ام
درودی دوباره بر شما دوست عزیز
دوست داشتن از نظر من فقط یک معنی دارد: احترام ارزش و احساسی معنوی که بین اشخاص وجود دارد. بقول دانته همین عشق قدرتمند ترین احساسی است که وجود دارد. ولی عشق در کلمات بیان نمی شود و مثل نسیم فقط می توان آنرا احساس کرد....
پاسخ:
سلام ب شما دوست عزیز
و چه تعریف زیبایی از دوست داشتن کردین
و من موردی دیگر به این موارد شما اضافه میکنم احترام ارزش واعتماد....
بازهم سپاس
سلام.
دوست داشتن!؟
یعنی ندیدن و دیدن 
یعنی بودن و نبودن
یعنی بخشیدن و فراموش کردن
یعنی مردن و فدا شدن
یعنی منت نگذاشتن و بی ریا بودن 
یعنی ساده بودن و صداقت داشتن
یعنی دروغ گفتن و نگفتن 
 خیلی چیزها را می توان دوست داشته باشیم ولی این دوست داشتن های پایدار نیست اون دوست داشتنی واقعیه که پای همه چیزش بایستیم بدون اینکه ثانیه ای خسته و پشیمون بشیم....  
...................
وب خوبی داری هم زیبا بود و هم زیبااا
پاسخ:
 سلام
تشکر از حضورتان
تشکر از پاسخ زیبایتان
وتشکر از نظر لطفتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی