هزار خورشید تابان :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

هزار خورشید تابان

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۳۵ ب.ظ

« می دانی برای دفاع از خود به زنهایش چی گفته بود؟ گفته بود من وادارش کردم. گفته بود همه اش زیر سر من بوده. می بینی؟ توی این دنیا زن بودن یعنی همین.»

ننه ظرف دانه را کناری گذاشت. چانه ی مریم را با انگشتش کشید بالا.

« به من نگاه کن مریم.»

مریم با سردی نگاه کرد.

ننه گفت: « این را بدان, همیشه آویزه گوشت باشد, دخترم: انگشت اتهام مردها, درست مثل عقربه ی قطب نما که در همه حال روبه شمال می ایستد, همیشه روبه زن ها اشاره می رود. همیشه این یادت باشد مریم.»

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۷
محدثه محزون

دیالوگ های معروف

نظرات  (۲۶)

فـــــــرقی نمـــــی کنــــــه
پدرت، مادرت، بچه ت ، همسرت، رفیقت، عشقتــــ ــــ ...
تـــا زمانی کــــه یــــه نفــــــرو داری کــــه بــــا لبـــــخندش به آرامــــــش می رسی 
یعنــــــی هــــنوز خــــــــوشبختـــی
یعنـــــی هنــوز زندگی فوق الـــعاده س .....
پاسخ:
مرسی از اینکه اومدی
بله فوق العاده اس
سلام محدثه جونم مرسی عزیزم که بهم سر زدی خوشحالم کردی بازم بیا بهم سر بزن عزیزم لینکت کردم اگه خواستی منو لینک کن مرسی
پاسخ:
سلام خواهش میشه
چشم حتما
فقط کاش آدرس وبلاگتو میزاشتی که بتونم بیام وبت
یالینکت کنم:(
البته این مطلبت زیاد فمینیستیه!!!!
الان دیگه واقعا اینجوریا نیست این تیعیض دیگه وجود نداره اگرم داره بسیار اندک
کتمان نمیکنم بودنشو هست خیلی کمه اونم به دلیل کمبود سواد و مشکلات فرهنگی
الان دیگه نه نه باس چونه ی مردارو بگیره.......
پاسخ:
این دیالوگ بر میگرده به زمان جنگ های داخلی افغانستان
این یه تیکه از یه رمان افغانی که نویسنده اش خالد حسینی
این نویسنده یه کتاب درباره ی مظلومیت ها و مسکلات زنان افغان نوشته که همین هزار خورشید تابانه
و کتاب دیگه اش بادبادک باز که مربوط به مشکلات مردان افغانی در زمان جنگ های داخلیه
دوتا رمانشم خوندم فوق العاده اس
هه هه من نمیدونستم این دیالوگ بود!!!!!!!!!!!D:

البته من کلی گفتم

پاسخ:
خسته نباشی:D
سمتی از رمان هزار خورشید تابان به نوشته خالد حسینی بود
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۶ محمد و بی تا
سلام
ب وب ما هم سر بزنید[گل]
پاسخ:
سلام
چشم
فدات که سرزدی توکه عالیتری
پاسخ:
مرسی دوست خوبم لطف داری
فقط الان این لینک آدرس وبلاگت که نیست پس چیه؟آیا؟:D
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۰۷ ۞۞۞ زهرا بی پسوند ۞۞۞
سلام 
ممنون که سر زدی !!

خیلی زیبا بود عزیزم 
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی که اومدی
لطف داری
سلام محدثه خانم. امیدوارم خوب باشی وبت خیلی عالیه. مطالبش خوندنیه.من تعدادی رو خوندم پسندیدمش و بقیه رو تو یه فرصت مناسب حتما میخونم. خیلی خوشحال شدم از حضور گرمت بازم افتخار بده خوشحالم میکنی
پاسخ:
سلام
ممنونم
لطف داری شما
خوشحالم که از مطابم خوشت اومده
حتما میام
شمام بیان
سلام محدثه خانم.ممنون که اومدی.وبت خیلی تکه.خوشحال میشم بازم بیای
پاسخ:
سلام دوست خوبم
خواهش و مرسی که توام اومدی
لطف داری
چشم حتما...شمام سر بزن:)
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۵ محمد و بی تا
سلام مرسی سر زدی بهمون
ممنونم منم امیدوارم همونطوری ک تو گفتی باشه
لینک شدی
پاسخ:
سلام خواهش
ممنونم که دوباره اومدید
انشاالله
شمام لینک شدید

سلام ...

نوشته هاتون زیبان ...

موفق باشید ...

پاسخ:
سلام
ممنونم لطف دارید
همچنین
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۴ یک مرد تنها
درود. 
با نظر مهدی 4054 تا حدی موافقم. چون این مطلب کمی رنگ و بوی فمینیستی به خودش داره. البته در مورد همه مردها هم صدق نمیکنه. طبیعتا شما این نکته را قبول خواهید داشت که هم خانمها و هم آقایون ممکنه نگاه فمینیستی به هر مطلبی که شبیه به این نگاشته بشه خواهند داشت. قصد دل سرد کردن شما برای درج این مطلب را ندارم. چون همه ما بهتر میدانیم که این وجود دارد ولی به نظر بنده در خصوص همه صدق نمی کند.
جسارت بنده را ببخشید این فقط دیدگاه "یک مرد تنها" بود و بی احترامی به نظرات دیگر دوستان و یا حتی خودتان نبود.
پاسخ:
حق باشماست
من از گذاشتن این پست هدف فمینیستی نداشتم
فقط بخش قشنگی از یه رمان افغانی بود
شما فقط برداشت فمینیستیشو کردین
اگه کتابشو بخونید متوجه این جمله می شید
اسم کتابش همون هزار خورشید تابان
و جلد دیگه اس بادبادک باز
پیشنهاد می کنم نر دوش رو بخونید...


سلام دوست عزیز

ازحضور گرمت ممنونم وبلاگ بامحتوایی دارید ...البته کمی سوت وکور !!!نحوه ی نظر گذاری هم جالبه...راستی چطوری میشه ما ..هم بخواهیم از این مدل استفاده کنیم ؟؟؟؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید ..

 

شاد وموفق باشید .

پاسخ:
سلام
مرسی که اومدی لطف داری
همین سوت و کور بودنشو دوست دارم!
خوب اگه دقیقا عین مال وب من می خوایید این قابلیت رو فک کنم فقط بیان داره
باید تو بیان عضو شید و وبلاگ بزنید
اما در باره ی بلاگفا فک نکنم چنین قابلیتی وجود داشته باشه
اگه مایل باشید میتونم براتون دعوت نامه بفرستم تا تو بیان عضو بشید[چشمک]

موفق باشید(گل)
__¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤?¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤?¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤?¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$?$$$¤¤?¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________?$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$

اپم
پاسخ:
چش
سلام
مرسی خدا رفتگان تو رو هم بیامرزه

سلام محدثه جان

 

ممنونم عزیزم ....اگر خواستم عضوبشم آیدی می دهم ..

 

شادباشی خانومی .

پاسخ:
خواهش عزیز
باشه اگه خواستی خبرم کن...:)
کســــــی هرگـــــــز نمـــــیـــدانــــد چــــه ســــازی میــــزنـــد فـــردا...
چـــه میـــدانــــی تــــو از امــــروز چـــه میــــدانــــم مـــن از فــــردا....
همیـــن یــــک لحـــظه را دریــــاب که فــــردا قـــصه اش فـــرداســـت
سلام
اپم
منتظر حضور گرمت هستم[گل]
مرسی از تو ک وقت گذاشتی و سر زدی
پاسخ:
خواهش :)

slm.webe ghashangi dari mohadese joon..b manam ye sar bzan..age ba tabadole link moafeghi khabaram kon....mrc

پاسخ:
سلام مرسی عزیزم لطف داری
چشم حتما سر می زنم بهت
slm azizam..mrc k oomadi .toam link shodi...are khob in avalin matni bood k goftam bayadam irad dashte bashe...bazam mamnoon k oomadi. 
پاسخ:
سلام مرسی بخاطر لینک
امیدوارم از ایراد گرفتنم ناراحت نشده باشی
آخه وقتی میبینم کسی استعداد کاریو داره
دوست دارم ایراد های کارشو بگم تا به سمت بهتر شدن بره...
ن عزیزم این چ حرفیه؟؟؟من انتقادپذیرم خیلی...خخخخخخ.
پاسخ:
خوب پس خدارو شکر...تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام
گناه ما چیه مشتریه مطالبت شدیم و اینقد باید انتظار بکشیم!!!!؟؟؟؟
بابا مثه جغد داریم وبتو نیگا میکنیم ولی هیچ تغییری نمیکنه که!!!
یه چند تا جدید بزار دیگه
ازون چشمه ی جوشان چیزی نمیتراود بیرون؟
بتراوون دیگه عزیز جان

پاسخ:
سلام
گناه شما دقیقا همینه که مشتریه مطالبم شدی دیگهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
من شرمنده ام بخدا
آخه دست من نیست باید یه چیزی ذهنمو مشغول کنه تا یه چیزی بیرون بتراودتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
چشم مهدی جان چشم
..۞۞۞۞۞......................۞۞۞۞۞
..۞۞۞۞۞۞۞۞............۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞.۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..............۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
....................۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................۞۞۞۞۞۞
...........................۞۞۞۞
............................۞۞۞
.............................۞۞
..............................۞
اپم


پاسخ:
برعکس من شما چقد تند تند به روز می شید
چشم حتما سر میزنم
سلام...........
بدوبیا.............
اپمممممممممم
پاسخ:
چش
سلام اپم بیا منتظر حضورت هستم
پاسخ:
چش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی