پسرخاله :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

پسرخاله

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

آدما نباس دوست پیدا کنن

چون وقتی میرن,

وقتی دیگه نمیشه بهشون زنگ بزنی,

وقتی نمیتونی درد و دل کنی,

یا حتی باهاشون شوخی کنی و بخندی,

و همه دوستی خلاصه میشه تو عکسهات و خاطراتت...

هی بغض تو گلوت گیر میکنه

خفه ات میکنه

آدما باس همیشه تنها بمونن!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۴
محدثه محزون

دیالوگ های معروف

نظرات  (۵)

بهانه!امشب کمی گلایه کنم؟دلم تنگ است!
من که جز تو و آن مهربان بالای سرم کسی را برای دلتنگی ندارم.امشب به تنهایی رفتم و وقتی کمی توی دلم حرف هایم را به او گفتم گفت: بیایم و به تو نیز بگویم.راستش واژه ای بهتر از گلایه نیافتم...

بهانه!دلم خیلی ساده اما زیاد برایت تنگ است.آن اول تر ها یادم می آید به من گفتی:عجب دل سنگی داری!خیال داشتم بلور نازک احساسم را نشانت ندهم..اما تو و دوری ات نگذاشت. آنقدر از من دوری که سنگ خارا که هیچ،سربی دنیا هم موم میشود..حالا که من فقط یک شیشه شکستنی ست دلم!چشم به در که نه!چشم هرچه می دوزم به این صفحه ساکت ناهمراهم نه نامی از تو ظاهر میشود و نه فراغتی برای دل ناگزیر من!
نه که فکر کنی خسته ام!نه.من تو را توی همین دوری ها بیشتر می خواهم.من فقط دلم کمی تنگ است.برای دلخوشی اش کمی عکست را نشان چشم هایم می دهم..راستش بی فایده است..صحبت از ندیدن یک روز و چند روز نیست..تو که می دانی دل من فقط درست کنار تو هم هست باز تنگ است...صحبت از اقبال بلند کوتاه من است...بلندی اش برای آشنایی با دستان توست و کوتاهی اش برای این همه تاخیر...دلم گرفته است...دلم قدم زدن می خواهد..اما تنها نه!موسیقی می خواهد..اما تنها نه!
نخند اما لای شیار های خطوط سرنوشت کف دستانم عطر دستانت را قایم کرده بودم برای تسکین!اما حقیقتش را بخواهی تمام شد..دست هایم تنهاست!نه میل نوشتن دارند و نه رمقی برای گشودن..
تو همیشه برایم این همه دوری و دلتنگی و ندیدن را با دلایلی سپید،روشن می کنی.پس حالا کجایی که این اشک های سرازیرم دلیل می خواهند.آنقدر برای بهانه گیری های این روزهای دلم،چشمم،دستم،آه  روحـــــم   دلیل آورده ام که راستش کم هم آورده ام.من برای سراپایی این جسم تو را لازم دارم.

پاسخ:
من برای سراپایی این جسم تو را لازم دارم...
در این شهر

این شهر غریب

این شهر پر نقاب

شهری که سلام مردمانش

از روی عادت است و بس!

و لبخند آفتابش

بیرنگ است و سرد

اگر گاهی

دلم می گیرد

تو به دل مگیر
پاسخ:
این شهر پر نقاب...
یه آدمایی هستن که وقتی برای بار اول میبینی شون، عجیب باهاشون احساس نزدیکی می کنی... می تونی خیلی راحت بازوشون رو بگیری و باهاشون یه خیابون دراز روقدم بزنی... می تونی خیلی راحت تو بغلشون جابشی و اونا با دوتا جمله آرومت کنن... آدمایی که نه تو گذشتت بودن، نه مطمئنی که تو آینده ات باشن،ولی به حالت یه رنگ تازه می زنن... آدمایی که خیلی معمولین ولی لحظههای تکراری زندگیت رو خاص می کنن... آدمایی که می شه روزی چند بار بهشون گفت: خیلی خوبه که هستی... آدمایی که دقیقا نمیدونی چه حسی نسبت بهشون داری، ولی وقتی میرن انگار یه جزئی از وجودت رو با خودشون میبرن... این آدما اومدن و رفتنشون شبیه تغییر فصل هاست... تازه و دلگیر و خاطره انگیز... این آدما یادگارین حسی که بهت میدن برای همیشه تو خاطرت می مونه.
پاسخ:
این آدما یادگارین حسی که بهت میدن برایه همیشه تو خاطرت میمونه.
سلام .. لطفا اگه امکانش هست متنی رو که تو کامنت قبلی برات گذاشتمو تو وبت پست بزار.. البته اگه امکانش بود.. مرسی
پاسخ:
سلام
گذاشتم
هوم ..! 
پاسخ:
هوم..!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی