کازابلانکا :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

کازابلانکا

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ
الیزا: «می‏تونم یه داستان برات تعریف کنم؟»

ریک: «پایان شگفت آوری داره؟»

الیزا: «هنوز پایانش رو نمی‏دونم.»

ریک: «خب، تعریف کن شاید ضمن تعریف کردن یه پایانی واسش پیدا شد.»
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۶
محدثه محزون

دیالوگ های معروف

نظرات  (۲۱)

سلام
وب قشنگی داری
پستات عالین
راستس ممنونم بهم سر زدی
بازم بیا
موفق باشی
باااااااااااااااااااااااااااای
پاسخ:
Anonymous:

سلام ممنونم از حضورت
لطف دارید
نه به زیبایی مطالب وبلاگ شما
چشم حتماتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام ممنون از حضورت خوشحال شدم همیشه سر بزن
پاسخ:
Anonymous:

سلام ممنونم چشم حتماتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام
ممنونم
قشنگ بود...


پاسخ:
Anonymous:

سلام.خواهش لطف داریدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۱ تنهای بی پروا
سلام دوست من ، مرسی که سر زدی ، وب زیبایی داری :)
پاسخ:
Anonymous:

سلام خواهش مرسی که اومدی لطف داریتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
salam poste qashangi bood... : )
mamnoon k b webemon sarzadin
webeton allie
پاسخ:
Anonymous:

سلام مرسی از حضورتونتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
پاسخ:
عجب
وبتون قشنگه
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم
همچنین

سلام خسته نباشین

کوتاه می گوییم دوستت دارم ولی از دوست داشتنت کوتاه نمی ایم
پاسخ:
سلام ممنونم
سپسا از مطلب زیبایت

liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike

Ali bud

پاسخ:
 تشکــــــــــــــــر
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی
راستی من متوجه این پستت نشدم"با عرض شرمندگی"
پاسخ:
سلام نداجونم مرسی که قابل دونستی و اومدی
این پست بخشی از دیالوگ فیلم کازابلانکاست
فک کنم حالا متوجه بشی منظور گفتگو رو
سلام ممنون که به من سر زدین وبلاگ زیبایی دارین امیدوارم همیشه هر کجا که هستین در هر کاری موفق باشید 
===یاعلی===
پاسخ:
mersi mamnonam shoma ham hamintor

امـشبـ هـیچـی نـمے خـوآهـم !

نـه آغـوشـتـ رآ

نـه نـوازش عـآشقـآنـه اتـ رآ

نـه بـوسـه هـآے شـیریـنتـ...

فقـطـ بـیـآ

مےخـوآهـم تـآ سحـر بـه چشـمـآن زیبــــایتـ خیـره بـمــآنـم

هـمیـن کـآفـی استـ

بـرآے آرامـش قلبـــ بــی قـرآرم

تـو فقـط بـیــآ . . .

پاسخ:
بسیارزیبا

تنهایی زمانی است که کسی را از دست می دهی؛

اما یگانگی زمانیست که خودت را در می یابی …

::

::
نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!

با هم قدم میزنیم

با هم میخوابیـم

دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد

و بر گونه هایم بوسه میزند

اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!

“تنهاییـــــم را” . . .

::

::

نه اینکه زانو زده باشم …

نه !!!

فقط تنهایی سنگین است…

 

پاسخ:
جملات بسیار زیبایی بود عزیز
۰۲ تیر ۹۲ ، ۰۹:۰۵ صفای اشک وفای غم
   احساس خوبیه ... وقتی یکی دلتنگت باشه ...
احساس بهتر اینه ... که یکی عاشقت باشه ...
اما بهترین احساس وقتیه که یک نفر هیچوقت " فراموشت نکنه   
پاسخ:
متن زیباییست
۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۴ تنهای بی کس
به یاد ابری که باریدنش را هیچ کس ندید£
پاسخ:
بسیار زیبا

کازابلانکا جزو محبوبترین فیلمهای منه .

یعنی اگه محبوبترین نباشه ، نمی تونم تو جایگاه دوم هم قرارش بدم

و با چند فیلم دیگه تو جایگاه اول محبوبترین های منن .

با خیلی از تیکه های بوگارت تو اون فیلم زندگی کردم...

با اون قیافه ی غمگین و مغرورش...

 

+ تو پستهای بعدی دیالوگ پدرخوانده ی جوان حتما ازش یاد می کنم...

پاسخ:
سلام
سپاس گذارم از اینکه به وبم اومدید و نظر دادید واقعا خوشحالم کردید
بله فیلم بسیار زیبایی ست و یکی از فیلم های محبوب من

-بسیار عالی...
به قدری خسته ام که بودنم را انکار می کنم،بعد احساس می کنم دلم برای خودم می سوزد،برای

خودم که به این سادگی خسته می شوم،می ترسم وخودم را انکار می کنم،بی آنکه حقیقت ضربان

قلبم را دریابم

salam.khobi? che zod dir mishe

umadam begam eydt mobarak bashe

مرسی 
پاسخ:
خواهش
سیمین: اون از کجا میدونی تو پسرشی؟؟!!
نادر: من که میدونم اون پدرمه...
پاینده اصغر فرهادی

پاسخ:
مرسی از حضورت

من که می دونم اون پدرمه...

خیلی زیباست...
سلام خیلی خوب بود ممنون
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی