برف می آید!!! :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

برف می آید!!!

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰ ب.ظ

شروع به تکه تکه کردن خودشان کردند

 زیرا...

باران دیگر ابرها را آرام نمیکند!!!(یهویی این جمله از ذهنم تراوش کرد)


امروز با همه ی تکراری بودنش کمی متفاوت درحال سپری شدن است

یک اتفاق بسیارخوب.......برف می آید!!!

مدتی می شد که بی لباسی درختان ذهنم را عجیب مشغول کرده بود...هواهم که سرد!!!

بی شک یخ می زدند با آن شاخه های باریک و نحیفشان

از این بابت بسیار ناراحت بودیم

که الحمدالله امروز برف بارید و لباسی شد برتن این درختان عریان...

و...عجیب است!

مدتی می شود که دیگر در این سرای بی کسی پرنده پر نمیزند!

بی شک برای برف است...با همه لطافتو زیباییش تا عمق مغز استخوان آدم را میلرزاند چه رسد به این گنجشکان بی نوا

گویا تلافی غرور خورد شده اش را با لرزاندن اهل زمین انجام می دهد

فکر کنید...کم نیست سقوط کردن از اوج و افتادن به پایین ترین نقطه

و سپس نیست و نابود شدن...

درد بزرگیست برای برف...خیلی بزرگ

بدتر از این آن است که باد هم شوخی اش گرفته باشد و برف را به بازی بگیرد

و هی به این طرفو آن طرف ببرد و در نهایت

رهایش کند...

و آب شدن

نیست شدن!

این است سرنوشت برف...!!!


"محدثه م"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۲
محدثه محزون

اندرباب احوالات ما

نظرات  (۳۲)

برف  را دوست دارم.........

 

مرابردی  به کودکی ها .....

پاسخ:
بی آنکه بخواهیم گذشت

ممون از حضورت:)
۲۲ دی ۹۱ ، ۱۳:۵۱ ویکتوریا

خیلی قشنگ می نویسی

لایک

پاسخ:
خوشحالم خوشتون اومده:)
سلام ممنونم از اینکه به وبلاگم سر زدی 
باز هم منتظرتم

پاسخ:
ممنونم که اومدی
حتما بازم میا:)
ممنون که خبرم کردی
کارت درسته خیلی قشنگ بود

پاسخ:
مرسی نظر لطفته شرمنده می کنی:)
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۰:۴۷ ✗فـ ــآطــ ـے✗
ممنون که سرزدی
پاسخ:
خواهش:)
rوب زیبایی داری
بازم به من سر بزن ...

موفق باشی
پاسخ:
مرسی
حتما عزیز:)
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۲:۵۹ دختر ﺑﮭﺸﺘﮯ * پسر ﺟﮭﻨﻤﮯ
سلام... من امروز یه کمی سرخوشم متن قشنگ میذارم!

پسر به دوس دخترش: "عزیزم اگه من بمیرم چیکار میکنی؟"

دختر: "عــــه دیووووونه!! این چه حرفیه میزنی...

آخه من که لباس مشکیه مجلسی ندارم!!" خخخخخ
پاسخ:
:دی

مرسی اومدی:)
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۳:۰۹ دیوونه مهربون

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ

التماس دعا

پاسخ:
محتاجیم به دعا:)
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۳:۱۰ نرگس ومحمد
سلام قشنگ بود ممنون که خبر دادی
پاسخ:
خواهش مرسی که اومدین:)

سلام عزیزم...متنات قشنگ بودن..مرسی که بهم سر زدی..بازم بیاااااااا

پاسخ:
مرسی گلم نظر لطفته
چشم شما هم باز بهم سر بزن:)

سلام دوست خوبم. خوش اومدی. وب قشنگی داری. من لینکت میکنم
پاسخ:
ممنون که اومدی:)
منم با افتخار لینکت میکنم:)
جا گذاشته ام دلی ،

هر که یافت ،

مژدگانیش تمام

زندگیم !
پاسخ:
مرسی از حضور مهربونت:)
۲۳ دی ۹۱ ، ۱۴:۰۳ رویا کاف
شهر ما برف نمیاد..
پاسخ:
اشکال نداره:)
اما حیف شد که نمیاد
شهر ما که کوهستانیه میاد همیشه:)

سلام وب جالبی داری ممنون که به من سرزدی بازم بیا

پاسخ:
خواهش عزیز
ممنونم از حضورت:)

تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت
میتوان گفت که من چلچله باغ توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف
سخت محتاج به گرمای توام

 

 

سلامممممممممممممم

آپت اوشل بود چه زیبا نوشتی؟؟؟؟؟

پاسخ:
اول مرسی که اومدی وبم
دوم بازم مرسی ممنونم نظر لطفته نهایت مهربونیتو میرسونه:)

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

دوست وپ گرامی شیرینی وبلاگ شما به دست اینجانب نرسید

تا معرفت ما نست به شما کم نشده هرچه زودتر اقدام فرمایید

باتشکر مدیریت وبلاگ پسررررررررررررررررررررری آرییییییییییییییییییایییییییییییییی

پاسخ:
حمید؟!
بابا گفتم که شیرنیتو میدم دیگه بابا
شما از معرفتت کم نکن خوهشا:)

بازم بیا
حالا شیرینی چه نوعیشو دوست داری سفارشی برات بگیرم:دی
سلام ممنون که بهم سرزدی متنت خیلی قشنگ بود
پاسخ:
خواهش
مرسی ازسما که اومدی:)
سلامتیه پسرا نه واسه ریشو قَدشون! واسه مَعرفتشون


سلامتیه دخترا نه واسه چِشمای نازو پوستای صافِشون واسه قَلبای پاکشون


سلامتیه خودم نه واسه این حَرفام


واسه اینکه مَرهم ندارم واسه دَردام
پاسخ:
:)
هر دردی رو درمانیست باید درمانشو پیدا کنی
هر واژه یک معجزست؛ واژه اسم داره حرف میزنه احساس داره، واژه حتی میمیره 
از ترکیب حرفاها زندگی بساز،موفق باشی عزیز:)
پاسخ:
بله درسته
مرسی از حضورت:)
بازم بیا
۲۴ دی ۹۱ ، ۰۰:۲۶ shaghayegh nasereyan
سلام مممنونم که سر زدید
پاسخ:
خواهش:)
ممنونم که اومدید
سلام
اومدی و نوشتی:
انقدر به مردم این زمانه بی اعتماد شده ام که می ترسم اگر از خوشحالی به هوا بپرم زمین را از زیر پایم.
امام علی می فرمایند:
همه محبتت رو به چای رفیقت بریز نه همه محبتت رو!!!
شنیدی میگن:
اشتباهی که همه عمر پشیمینم از آن، اعتمادیست که بر مردم دنیا کردم...
به امید اینکه دیگه اشتباه نکنیم
پاینده باشی
پاسخ:
محبت رو آره
اما رفیقی که رفیق باشه
نه رفاقتای سست امروزی
مرسی از حضورت:)
۲۴ دی ۹۱ ، ۰۸:۱۹ یک مرد تنها
سلام.
وبت را زیبا کرده ایی.
و امیدوارم روزگارت زیباتر شود. همان در حوالی من بمان.
پاسخ:
مرسی که قابل دونستید و اومدید
خوشحالم کردید
چشم:)

عمریست که ویران شده ام
ساکت و سرد و پریشان شده ام
تا تو آیی و مرا دریابی
من اسیر شب طوفان شده ام

 

 

سلامممممممممممممم اوشلههههه

 

خوفییییی؟؟؟؟؟

 

چشم صبر میکنم؟؟

 

فقط سفارشی سفارشی باشه

پاسخ:
باشد
سفارشیه سفارشیه:)
۲۵ دی ۹۱ ، ۰۸:۴۶ یک مرد تنها
کاش آنشرلی میشدم تا کسی ازم بپرسد آن تکرار روزهای غریبانه زندگیت چگونه گذشت.؟

سلام

وب جدیدت مبارکه

متین و قشنگ بود.

پاسخ:
ممنون عزیز
نظر لطفته:)
 خیـــــــــــــــــــلی خلاقیت داری.آفرین
پاسخ:
ممنونم نظر لطفته:)
۲۸ دی ۹۱ ، ۰۲:۳۵ ¨°o.O ( بهار تنها ) O.o°¨

اگـه بـرف بـیــــــاد...

زمـیـن لـغـزنـده بـشـه...

تـو پـشـت سـرم بـاشـى...

مـن سـر بـخــورم...

تــو بـازومـو بـگـیــرى...

مـن هـول بـشـم تـو هـول بـشـى...

عـاشـقـه ایـن هـول شـدنـام...

اگـه بــرف بـیــــــــــاد...!


سلام:

بسیار زیبا بود امیدوارم موفق باشین

پاسخ:
سلام
ممنون از متن زیبات
و مرسی اومدی:)

خدایا بیا باهم قدم بزنیم...سیگاراز من برف ازتو؟!

سلام دوست خوبم خوبی؟

پاسخ:
سلام مرسی شما خوبی؟:)

انتظار واژه ی غریبی است
واژه ای که روزها یا شایدم
ماه هاست با آن خو گرفتم
که چه سخت است انتظار
هر صبح طلوعی دیگر است
بر انتظار فرداهای من!
خواهم ماند تنها در انتظار تو
چرا نوشتم در برگ تنهاییم
برای تو نمی دانم؟
شاید که روزی بخوانند
بر تو عشق مرا.....
می دانم روزی خواهی
آمد می دانم....
گریان نمی مانم خندانم
برای ورودت ای عشق
وقتی به یادت می افتم
به یاد خاطراتت.....
نامه هایت را مرور می کنم
یک بار.... نه.....بلکه صدها بار
وجودم را سراسر عشق
فرا می گیرد....
واشک شوق بر گونه هایم
روانه می شوند.....
تنها می گویم همیشه
در قلب منی!!!!!
می دانم که باز خواهی
گشت.....می دانم!!!!

پاسخ:
:)
برف رادوست دارم
نه برای اینکه پناهیست برای سرکبکان
برف رادوست دارم چون قشنگ میبارد
...


منتظرحضور گرمت هستم
پاسخ:
مرسی از متن زیبات
حتما میام
 باد می رفت به سر وقت چنار..... من به سر وقت خدا میرفتم. وخدارا دیدم که مرا میخواند....
پاسخ:
باد می رفت!!!...
 باجازتون   تمام کامنت هارو خوندم میدونی چرا............مبهوت جواباتم.......خوش به حال هرکسی ک تو تقدیرش باشی
پاسخ:
خاهش تایید کردم تاخونده بشن
خجالبتم میدین داداش گل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی