تولدم مبارک :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

تولدم مبارک

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ب.ظ

+21 سالگی ات مبارک آدم برفی!

نظرات  (۳)

۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۰ چشم به راهم ...
تولدتون مبارک
عمر با عزت داشته باشید...
پاسخ:
سلام تشکر از تبریک شما
و تشکر از حضورتون
سلاااااااااااااااام تولدتون مبارک باشه صد سال به این سالا هرسالتون نوروز نوروزتان پیروز هاااان؟؟؟ هنگ کردم!!! محدثه جونم سال سومه که تولتو تبریک میگم ان شا ا... صدمین سالش!!!! ولی من اون موقع نیستما از همین الان تبریک دختر ایران زمین سرزمینم...
پاسخ:
سلاااااام رقیه مهربونم
مرررسی عزیزم که امسال هم مثل هرسال جزو کسایی بودی که تولدم رو یادت بود و تبریک گفتی
مرسی دختر، مرسی از مهربونیت
پیش پیش عیدت مبارک
و اینکه اگه من صدسال عمر کنم انشاالله تو 120سال عمر کنی ^_______^
زیبا
هنوز عشق در حول وحوش
چشم تو می چرخد
از من مگیر چشم
دست مرا بگیر و کوچه های
محبت را
                       با من بگرد
یادم بده چگونه بخوانم
تا عشق در تمامی دلها معنا شود
یادم بده چگونه نگاهت کنم
که تردی بالایت
در تند باد عشق نلرزد

زیبا
آنگونه عاشقم که
حرمت مجنون را
                احساس
می کنم
آنگونه عاشقم که نیستان را
 یکجا هوای زمزمه دارم
آنگونه عاشقم که هر نفسم شعر است

زیبا...
پاسخ:
زیبا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی