رفت...همین... :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

رفت...همین...

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

رفت به همین سادگی

باورم نمیشه اصلا باورم نمیشه که دیگه نیست که قراره نباشه که قرار نیست دیگه...

واااای خدا...

دیشب ساعت هشت مادربزرگم رفت...تموم شد!

از این به بعد فقط باید جای خودش خاطراتشو بغل بگیرم

جای بوسیدن اون صورت مهربونش که همیشه دعای خیر برام میکرد یه کاغذ یه عکس جاش اونو...

خدایا یعنی واقعا دیگه نیست...یعنی دیگه نمیتونم ببینمش...

دیگه ...

گریه نزاشت اونطور که باید براتون یه متن زیبایه ادبی بنویسم

فقط برای شادیه روحش دعا کنید و صلوات بفرستید...:(

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۵
محدثه محزون

اتفاقات مهم

نظرات  (۱۶)

۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۲۲ بابالنگ دراز

تسلیت میگم واقعا متاثر شدم

انشالله غم آخرتون باشه

من فاتحه خوندم و از دوستان هم تقاضا دارم برای شادی روح اون مرحومه فاتحه بخونن

به والدین محترمتون هم تسلیت میگم


پاسخ:
سلام
تشکر از این حس همدردیتون
و سپاس از لطفتون
واقعا ممنونم:)

سلام

 

ممنونم از حضور گرم  و نگاه قشنگتون

 

امیدوارم که همراه های خوبی برای هم باشیم و همدیگرو تنها نزاریم

 

 

 

پاسخ:
سلام
انشاالله همینطوره:)
رفتنا همیشه نابهنگامن...
پاسخ:
بله
درود. تسلیت یک مرد تنها را برای از دست دادن عزیزتان پذیرا باشید. برای آن عزیز از دست رفته طلب مغفرت و برای شما و خانواده محترمتان صبر جمیل از پرورگار متعال خواستارم. 
حستان را میتوانم درک کنم، چون بنده هم مادرم که برایم از خیلی چیزها با ارزش تر بود را چند سال پیش از دست دادم. 
از معبودم می خواهم که مادر بزرگتان را رحمت کند و مادرتان را برایتان حفظ کند و سایه آن بر سرتان باشد همیشه.
یک مرد تنها را در غم خود شریک بدانید.

پاسخ:
سپاس
شما همیشه لطف داشتید
خدارحمت کنه مادرتون رو
ممنون از حضورتون
سلام
متاسفم
روحشون شاد...
پاسخ:
سلام
ممنونم
سلام
با اجازه ت لینکت کردم
وب قشنگی داری
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
لینک شدید
وای
متاسفم 
الان مطلبو خوندم
پاسخ:
اشکال نداره
ممنونم:)

آدمها می روند...در اصل آمده اند برای رفتن..بین دو هست بودن یک هستی هست که با (ی) نکره برامون ناشناخته شده و این جالبترین بخش زدگی ماست..می شناسیمش اما دل می بندیم و باید بریم...

در غمت منو شریک بدون

پاسخ:
ممنونم از حس همدردیتون:)
روانش شاد.
پاسخ:
سپاس
سلام خیلی زیبا بود لطفاً درتماس باشید
پاسخ:
سلام
ممنونم:)
سلام
کلی لطف کردید. مطالبتون عالیییییییییییست

ارادتمند ببخش تا ...بدرخشی
پاسخ:
سلام وظیفه بود
مرسی از حضورتون

و مرسی از لطفتون:)
سلام عزیزم امید وارم غم اخرت باشه روحش شاد
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی
ممنونم:)
 

  اشکهایم که سرازیر میشود…

  دیری نمی پاید که قندیل میبندد،

  عجیب سرد است هوای نبودنت

       سلام ...مرسی به وبم سرزدی
وب خوبی داری.
 باز هم بهم سر بزن
تسلیت میگم مامان بزرگ منم هفته پیش رفت...دلم براش خیلی تنگ شده خیییلی...
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه
خیلی سخته
خیلی.........
سلام بیشتر مادربزرگ ها موجودات استثنایی هستند.
مادر بزرگ من 28 سال در فراق پسر مفقودالاثرش سوخت ولی حتی یکبار هم نامش را بر زبان نیاورد از ترس اینکه مبادا دیگران را ناراحت کند. اما من هر وقت سر حرف را باز می کردم مثل ابر بهار اشک می ریخت، طوری که نمی توانست هیچ جوابی بدهد و من الان از دایی شهیدم فقط یک تصویر مبهم دارم.
روحش شاد.
روح همه ی مادر بزرگ ها بخصوص مادربزرگ شما شاد
پاسخ:
کلا واژه مادر مقدسه
کسی که این اسمو به دوش میکشه ناخودآگاه مقدس میشه
خدارفتگان شمارو هم بیامرزه تشکر میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی