مدارصفردرجه :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

مدارصفردرجه

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۷ ب.ظ
تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم
تو را به خاطر عطر نان گرم
برای برفی که اب می شود دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت
لبخندی که مهو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم
تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم
برای پشت کردن به ارزوهای مهال
به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به خاطردود لاله های وحشی
به خاطر گونه ی زرین افتاب گردان
برای بفشیه بنفشه ها دوست می دارم
تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم
تو برای لبخند تلخ لحظه ها
پرواز شیرین خا طره ها دوست می دارم
تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم
اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های اسمان دوست می دارم
تو را به اندازه خودت ، اندازه ان قلب پاکت دوست می دارم
تو را برای دوست داشتن دوست می دارم
تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم
تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم
برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه
تو را به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم
تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم...دوست می دارم
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۴
محدثه محزون

دیالوگ های معروف

نظرات  (۸)

۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۹:۱۲ یک مرد تنها

روزگارم مانند قلیان شده

تا که طعم داشتم با من بودند

از طعم که افتادم گفتن:

سوخت بریم.

پاسخ:
از طعم که افتادم...
تصــــــور کن پاییــــــز باشد ..
تـــــــو باشی
و گرمی دست هایت
آنگاه
صدای خش خش برگ ها...
زیر پای مــــن و تـــــو
قشـــــــــــنگ تـــــرین
موسیقی دنیـــــــاست

پاسخ:
تصور کن پاییز باشد...
توباشی...

وقتی در خاطرم "تــــو "هستی...

دیگران را به فراموشی می سپارم...

خاطراتت را جرعه جرعه سر می کشم...

مستی خیال تـــو رویائیست تمام نشدنی.

دلم لک زده...

برای لحظه ای که در گوشم آرام نجوا می کنی...

" می خواهمت...."

این برای من خلاصه ی تمام حس های قشنگ دنیاست.

پاسخ:
"می خواهمت..."
در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم...

در "دلم" دلتنگی ام را...

در "سکوتم" حرف های نگفته ام را...

در "لبخندم" غصه هایم را...

دل من...

چه خردساااااال است !!!

ساده می نگرد !

ساده می خندد !

ساده می پوشد !

دل من...

از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!

ساده می افتد !

ساده می شکند !

ساده می میرد !

ساااااااااااااا ااااااااده
پاسخ:
ساده می نگرد!
ساده می خندد!
ساده می پوشد!
ســــــــــــــــــــــاده می میــــــــــــــرد!
دختر شما که دریای احساسی 
شاعر که باشی
 پاییز 
 لای لبخندت 
گیر میکند
پاسخ:
فدایت عاطفه جان
آجی من هر وقت میام اینجا از احساساتی میشم بهخاطر شعر های زیبایی که میگی واس همین گریم میگیره راستی چرا شما شاعر نمیشی!
پاسخ:
ای جان...نمیدونم خودم از بچگی دوست داشتم یه شاعر و نویسنده بزرگ بشم...انشالله به آرزوم میرسم...
 چقد از این پست انرزی گرفتم.............خدا میداند
پاسخ:
چ خوب
 چقد روح انسان  محتاج لحظه هاییست  ک  در ان هیچ کس نباشد .....گاهی دلم برای خودم تنگ میشود ......
پاسخ:
درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی