هی! :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

هی!

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۳۶ ب.ظ

هی!

بس کنید!

تراژدی من همینجا به پایان رسید،

زین پس...

کمدینی می شوم تا دنیا را به بازی بگیرم!


"محدثه م"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۷
محدثه محزون

نظرات  (۱۰)

خخخخخخخ خوش اومدی
پاسخ:
خخخخخخخخ ممنون
کمدینی می شوم تا دنیا را به بازی بگیرم!
خیلی جمله قشنگی بود دوسش دارم
پاسخ:
تراوشات ذهن من همیشه قشنگن
خدایـــــــــــــا؛

بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم؛

بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم؛

بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛

بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم؛

بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم؛

مرا ببخش ...
پاسخ:
خدایـــــــــــا!
مرا ببخش!
۱۵ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۵ پسر پاییزی
پاییز می شوم
در نگاه تو
وقتی آشنا نیست نگاهم برایت
پاییز می شوم
در حس خود
وقتی آشنا نیست
این حس
حتی برای خودم !
پاییز می شوم
در این برگ ریزانِ
حس های آشنا !
و بارانی
در این برهوت بی حسی !
من بی تو ، خود پاییزم
زاده بهار ... حوالی پاییز !
تو بی من
پاییز را چگونه حس می کنی؟
پاییز می شوم
اما فرو نخواهم ریخت
هنوز آنقدر برگ های زرد را شبیه نیستم!
پاییز میشوم
و می بارم
همچون باران های پاییزی
بی دعوت ... ناگهانی ... زود گذر ... سرد ... اما زیبا !
من از پاییز می ترسم
سردم شد
مگر کجای این کلمات
دیگر نفس نکشیدی ؟!
پاییز شدم
حتی اگر بیایی هم
برای آمدنت دیر است !
 بیا ..
اما نه مثل باران های پاییزی !
پاسخ:
برای آمدنت دیر است !
 بیا ..
اما نه مثل باران های پاییزی !

هی فلانی! زندگی شاید همین باشد یک فریب ساده و کوچک آن هم از دست عزیزی که تو دنیا را جز برای او! جز با او نمی خواهی من گمانم زندگی شاید همین باشد..

یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کنه...!![گل]
۲۰ دی ۹۲ ، ۰۷:۴۳ پسر پاییزی
من رویایی داشتم از سرسبزی بهار که چون بختک بهار و تابستان و پائیزم را در ربود..

و اینک در این هنگامه ی کابوس هنوز به رویایم می اندیشم و به ریسمان امیدی چنگ

 میزنم که : شاید ، قرار بود زمستانم بهاری شود ...

پاسخ:
من رویایی داشتم به سفیدی برف...
به زیبایی رقص دانه های برف در دست باد...
من رویایی داشتم...
رویایی به صداقت زمستان...
به پاکی تن عریان درختان...
من
رویایی
داشتم!
دارم!
سلام .اشعار زیبایی بو.
پاسخ:
سلام
سپاس گذارم
هم از نظرتون
هم از حضورتون
 حرفی برای گفتن ندارم .......... همدل ک باشی  خودت معنی سکوتم را میفهمی       
پاسخ:
سکوت...

یک شمـع می تواند بدون آنکه خاموش شود

 

هزاران شمـع دیگررا روشن کندمثل مهربانـــی...

 

سلام مطالب خوبی ارائه می کنید از وبت لذت بردم اگر موافقید تبادل لینک کنیم و یک پیشنهاد خلاقانه یک هفته هم شما و هم من همدیگر را در پست ثابت به بازدید کننده های هم توصیه کنیم تا هم مطالب ما به گوش بازدید کنندگانمان برسد و هم یک کار فرهنگی و همکاری مثبت داشته باشیم اگر موافقید این دو کار را انجام و به من خبر دهید تا من هم انجام دهم. موفق باشید ...امیدوارم  در کمال پویایی آرامش داشته باشید و در کمال آرامش پویایی....محمود علیپور

پاسخ:
سلام...تشکر از حضورتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی