پاییز :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

پاییز

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ

- پاییز -

من ،

جشن باران!

یه حس خوب...


"محدثه م"

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۵
محدثه محزون

نظرات  (۶)

سلام.

احساس میکنم باید بگم:"پاییزتون مبارک!"

والا بدون تعارف بگم این پستتون برام جذابیت نداشت...

اول احساس کردم شعره!ولی "یه" اونو وارد زبان عامیانه کرده!!

مگر اینکه جزو دلنوشته هاتون باشه!!! که در این صورت باید به دل خودتون بچسبه و ببینید چقد برا خودتون جذاب و دلچسبه.

بازم ببخشید که رک و بی پرده گفتم....

به هر حال موفق باشید...
پاسخ:
سلام احساستون درست میگه آقای ایزانلو
نه من خودم هم در دسته شعر قرارش ندادم
دلنوشته است
حسم از بارش بارون دیشبه
نه خواهش میکنم
همچنین
۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۸ محمد محزون
پستش عالی بود!!! اصن راضیم ازت :))

پاسخ:
به به داداشم ^_^

کاش چون پاییز زرد بودم

کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم

برگ های آرزویم یکایک زرد می شد

آفتاب دیدگانم سرد می شد

آسمان سینه ام پر درد می شد

ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ می زد

اشک هایم همچو باران دامنم را رنگ می زد

...

پاسخ:
کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم...

+ در رابطه با درخواستی که دادین نه حذف نمیکنم دوست خوبم :)
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۵ شبیخون شعر
کاش چون پاییز بودم ... کاش چون پاییز بودم 
کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم
برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد
آفتاب دیدگانم سرد میشد
آسمان سینه ام پر درد می شد
ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ می زد
اشکهایم همچو باران
دامنم را رنگ می زد
وه ... چه زیبا بود اگر پاییز بودم
وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم
شاعری در چشم من می خواند ... شعری آسمانی
در کنار قلب عاشق شعله می زد
در شرار آتش دردی نهانی
نغمهٔ من ...
همچو آوای نسیم پر شکسته
عطر غم می ریخت بر دلهای خسته
پیش رویم :
چهرهٔ تلخ زمستان جوانی
پشت سر :
آشوب تابستان عشقی ناگهانی
سینه ام :
منزلگه اندوه و درد و بدگمانی
کاش چون پاییز بودم ... کاش چون پاییز بودم 
فروغ فرخزاد
پاسخ:
کاش چون پاییز بودم....
عالی سپاس از حضورتان
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۲ زهرا(جالبوخنده دار)
سلام
ایام محرم رو تسلیت میگم
به منم سربزن
پاسخ:
سلام
تشکر من هم همینطور تسلیت میگم بهتون
چشم حتما
 حرفت متین خواهری....اما پاییز بی "آبان "...همان" بیابان "است!!!!!!!
پاسخ:
باز رفتی تو زاویه ی اعتماد به نفس کاذب؟!!!!!!!!!!! :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی