18 اسفند! :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

18 اسفند!

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۴۸ ب.ظ

19 سالگی ام...

مبارک!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۷
محدثه محزون

نظرات  (۱۲)

۱۷ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۴۳ ابوالفضل اصغرپور

سلام.

زادروزتان شاد باد!

از اینکه از وبلاگم بازدید کردید سپاسگذارم. خوشحالم که به مسائل سیاسی و اجتماعی علاقه مند هستید. مطلب آینده من هم درمورد سالی است که گذراندیم. به روز شدن را به اطلاعتان می رسانم. سپاس از همراهیتان.

پاسخ:
سلام
ممونم
خواهش می کنم.
بعله برام جذابه
ممنون میشم و خوشحال
شرمنده م .. دیر کردم .. دوست داشتم تو وبتون هم اولین نفر باشم که بهتون تبریک میگه .. از این بابت ازتون عذرخواهی میکنم :

جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست . . .


پاسخ:
مرررررررررررررررررررررسی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.... مبارک
ها راستی اون نظر قبل منم خخخخخخخخخخ
پاسخ:
مرررررررررررررسی
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۲۶ ابوالفضل اصغرپور

سلام. از شما دعوت می کنم که مقاله جدیدم تحت عنوان "سال بیم، سال امید" را در وبلاگم مطالعه فرمایید. سپاس از همراهیتان.

پاسخ:
سلام
سپاس از دعوتتان
حتما
عذر تقصیر بابت تاخیر
تولدت مبارک :)
پاسخ:
نفرمایید...
سپسا:)
ای گل زیبای زمستان...
ای ته تغاری خدای رحمان...
بانوی مهروایمان...
زیبای بی همتا ...فرشته باطن...
صدای جادویی نشنیده...
نگاه زیباو آرام بخش ندیده...
به امید دیدنت از فصل ها وروزگار می گذرم...
چشم انتظارم بیایی روزی از سفرت....
شاید لطف خدا بشود شامل حالم..که باشم لحظه ای در کنارت...
عشق و خوشبختی و آرامش و سلامت هست آرزویم ....
امید من دیدن صاحب این روح زیباست....
باتمام وجود ....از ته قلبم...بانوی مهرگان تولدت مبارک
پاسخ:
متن فوق العاده زیبایی بود
واقعا زیبا
سپاس گذارم
سلام وبا عرض معذرت به خاطر تاخیر زیاد
زاد روزتان خجسته باد انشاا.. همیشه شاد و پیروز و موفق باشید..
هرلحظه تون شاد شاد...
پاسخ:
سلام و سپاس
تشکر از تبریکتون :)
سلام
تولدتان وبهارراتبریک می گویم
شادباشید.
پاسخ:
سلام مرسی متشکر

به انتظارت ...
غروب شکسته ی یاد را
مرور می کنم
وبه تماشای رویاترین رود
می ایستم.
پاسخ:
متن زیباییست

سلام

ایشالا وقتی22ساله شدی مهندس باسواد

یا وقتی 25 ساله شدی پرشک مردمی باشی

یاهو

پاسخ:
:D

سلام

به نام خدا

3 طبقه ساختمان (1+2) را میخواهم متره و بر آورد کنم شما می توانید برایم انجام دهید؟؟

ساختمان 1+2  که 9.70*10.00 می باشد

ممنون میشم کمکم کنید.

به وبلاگ من هم سر بزنید،هرچند به زیبایی وبلاگ شما نیست.

یک تا دو طبقه را میخواهم دانلود کنم

یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی