.I am the way and the truth and the life :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

.I am the way and the truth and the life

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ب.ظ
من خوده زندگی ام!
جواب همینه!


+گفت تو سطح بهینه ی خودت نیستی. باید به اون سطح برسی تا بتونی خودتو باور کنی و اونجاست که میبینی میتونی. اینکه انقدر میگی نمیشه، نمی تونم یا هیچی نمیشم بخاطر اینه که تو اون سطح نیستی
- بهش گفتم راستش هیچوقت تو این سطح نبودم برای همین نمیدونم چه شکلیه یا چه حسی داره!
+ گفت بیا برای رسیدن به این سطح تلاش کنیم...(خندید)
- خندیدم...نگاش کردم...
و تصمیم گرفتم بهش اعتماد کنم
و بیشتر از اون به خودم اعتماد کنم و به توانایی هام.
تا به امروز خیلی غیر ممکن هارو ممکن کردم، چرا این یکی نه؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۹
محدثه محزون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی