آدمک...گاهی بد نیست... :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

آدمک...گاهی بد نیست...

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳ ق.ظ

آدمک...

گاهی بد نیست این روزها

مثل خودت باشی

نه کس دیگر

آنوقت شاید میتوانی بگویی دارم زندگی میکنم

یا اینکه از زندگی لذت میبرم

این روز ها برای ثانیه ایی هم که شده خودت باش

زندگی کن

برای خودت

برای شادی هایت

غم هایت

دردهایت

لبخند هایت

دوست داشتن هایت...

می دانم سخت است که برداری آن صورتکی را که سالهاست برچهره داری

اما بردار

نترس

شجاع باش...

برای لحظاتی به حرفهای خودت گوش بده

درکش کن

و به نوای زیبایی که از لابلای شاخ و برگ درختان خیابان می آید گوش کن

نه صدای بوق های پشت سر هم ماشین ها

دور دست ها را بنگر

و پیوند آسمان و زمین را ببین

و باخودت عهدی ببند

من از امروز زندگی خواهم کرد...


"محدثه م"

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۵
محدثه محزون

متن های ادبی

نظرات  (۲۵)

سلام وبت قشنگه خوشحال شدم بهم سر زدین ممنون از نظرتون
پاسخ:
لطف دارید
ممنونم از حضورتون :)
سلام به خواهر خودم ستاره خانوم.وب باحالی داری برات آرزوی موفقیت دارم.
پاسخ:
سلام بهناز جان
خیلی خوشحال شدم بعده مدت ها اومدی
یه جورایی سوپرایز شدم

مرسی عزیز نظر لطفته
بازم بیا:)
سلام
خوبی
ممنونم ب وبم اومدی
سال نو مبارک
پاسخ:
سلام
ممنون
شما هم ممنون که اومدی
سال نو شما هم تبریک عزیز:)
سلام مرسی که سر زدی
شما هم وب خوبی دارین
بازم سر بزنین
پاسخ:
سلام
خواهش ممنون که اومدین
حتما شما هم سر بزنین
سلام....
ممنون که با نظرت بهم انرژی مثبت دادی....
امیدوارم امسال بزرگترین آؤزوهات به بهترین خاطراتت مبدل بشه
پاسخ:
سلام

ممنونم که اومدید
همچنین
خیلی زیباست
پاسخ:
متشکرم :)
درود. نمیخواهم مثل بقیه بگویم مطلبت زیباست، چون اگر زیبا نبود که این همه تعریف از آن نمیشد، پس آنچه که زیباست نیاز به تعریف ندارد چون زیبا هست و خواهد بود و ماند، کلا ما آدمها (خودم رو عرض میکنم) یاد گرفته ایم که همیشه به نقاط منفی و یا بد این دنیا بنگریم، شاید الان به خود بگویی این همان مرد تنهاست که همیشه مایوسانه و نامیدانه مینوشت.؟ آری من همان مرد تنهایم، ولی من در تنهاییم و با تنهاییم خوشم، شاید دیگران را آزار دهم ولی در تنهاییی خود دارم با خاطراتی زندگی میکنم که شاید هیچکس مثل من نتواند، میدانم الان میخواهی به من بگویی آخه آدم عاقل که با یه مشت خاطره زندگی نمیکنه، ولی این برای شما اسمش خاطره است و برای من یک زندگی که سپری شده و چه روزهایی خوبی.
همیشه پر چانه ام، 
پرچانگی من را به بزرگی خودن ببخش.
بدرود.
پاسخ:
نفرمایید کلام شما همیشه زیبا بوده
آدم متوجه طولانی بودنش نمی شود

ممنونم از اینهمه لطفی که کردید
و سپاس از حضور گرمتان

حق باشماست درست می گویید:)

بدون شک این ترس باعث میشه نقاب ها رو چهره ها بمونه...

پاسخ:
ادعای شجاعت داریم

درحالی که حتی از برداشتن نقابی که مانع از زندگی کردنمان می شود عاجزیم

سپاس از حضورتان حق با شماست:)
سلام خوبید؟
ممنون زیبا بود... عالی بود
پاسخ:
سلام
ممنونم
مرسی از حضورتون لطف دارید:)
✰ میدونے بعضـــے روزا دیگـــﮧ ✰

نـــﮧ خاطره

نـــﮧ بغــض

نـــﮧ اشکـــــــ

هیچ کدوم دردے ازت دوآ نمے کنه ...

مے شینے و زل مے زنی یه گوشــﮧ

زآنوهــاتو بغــــــل مے کنے

وباخــودت میگے

✰ دیــــــگــﮧ زورمــــــــ نمے رســــﮧ ✰
پاسخ:
مرسی از حضورتان

و جمله زیبایتان:)
ممنون آبجی گلم که بهم سر زدی وب قشنگی داری .
موفق باشی 
پاسخ:
نه به زیبایی وب شما
ممنونم از حضورت:)
 سلام . حرفتون کاملا درسته . و من شاید در صدها موقعیت تجربه کردم که اگر خودم بودم و به خاطر دیگران خودم و عقایدم را سانسور نمیکردم  خیلی بهتر میشد
پاسخ:
بله
مشکل ما اینه میترسیم خودمون باشیم به خاطر یه سری دلایل احمقانه
سپاس از حضورتان:)
عزیزم اگر این حضور خوشحالت می کنه باشه -
پاسخ:
کیه که از حضور عزیزانی چون شما ناراحت شه وبلاگ خودتونه نیاید ناراحت میشم:)
لینک شدی عزیزم
پاسخ:
مرسی:)
خواهش عزیزم
پاسخ:
:)
salaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmm
man omadam
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااام

خوش اومدی :دی
سلام..
امیدوارم از اون روزی که زندگی رو دوباره شروع میکنی به سمت شادی و موفقیت باشه
پاسخ:
سلام

سپاس...دعا کن زندگی کنم به معنای واقعی

تو را دختر خانوم می نامند

مضمونی که جذابیتش نفس گیر است

دنیای دخترانه تو نه با شمع و عروسک معنا پیدا میکند و نه با اشک و افسون

امام تمام اینها را هم در بر میگیرد

تو نه ضعیفی و نه ناتوان

چرا که خداوند تو را بدون خشونت و زور و بازو می پسندد

اشک ریختن قدرت تو نیست، بلکه تکه ایی از روح توست.

پاسخ:
سپاس از متن بسیار زیباتون

واقعا زیبا و قشنگ است

سلام ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

ماچو بده اوووووووووومم ماچ بوسسسس گـــــــــــــاززز

اخیش چسبید خوبی عیدت مبارک منم خوبم تو خوبی؟

افرین پست خوبی بود دخترو پسر همو بخوان به هیچ وجه از هم نمیتونن دورشون کنن و هیچ بهانه ای نمیتونه باعث بشه از هم دور بشن.

الانم که رفته پس دوست نداشته و عشقش کسی دیگه بوده و تو رو فقط برای لحظات تنهاییش میخواسته چه دختر چه پسر مال من که اینطور بود.

عیدی کجاها رفتی؟

خوش گذشت؟

بیا پیشم

پاسخ:
سلام علیکم

جانم؟!!

عشقه چیه؟!!!

اصن مطلبی که گذاشتم فک نمیکنم توش گفته ام عاشق کسی هستماااااااااا دقت بفرمایید

شنیدید که میگن : اونی که گریه می کنه یه درد داره اما اونی که میخنده هزار تا ؟
من میگم : اونی که میخنده هزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از دردهاش خندیده اما جلوی یکیشون بدجوری کم آورده.

پاسخ:
مرسی جمله ای بسیار زیبایی بود:)
ممنون که سر زدی.یه پیشنهاد بهت میدم امیدوارم ناراحت نشی عزیزم.به نظرم قالب وبلاگتو عوض کن و یه قالب روشن تر بزار.این قالبت کمی دلگیره.بازم معذرت میخوام
پاسخ:
خواهش
نه ناراحت چرا پیشنهاده دیگه :دی

آره حق باشماست اما خوب بین تمام قالب هایی که من حق انتخاب دارم در بیان
این یکی بیشتر با مطلبم جوره
زیادم دل گیر نیست هااااااا :دی

اما بازم مرسی

آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند!

آن خدایی که بزرگش خواندی

به خدا مثل تو تنهاست بخند!


دست خطی که تو را عاشق کرد

شوخی کاغذی ماست بخند!

پاسخ:
آدمک...
سپاس از حضورتان:)

سلام مرسی از اینکه سر زدید

وبتون هم خاص هم جالب

پاسخ:
سلاااااااااام
مرسی عزیز
لطف داری:)

دلـَـم پـُـر اَست...

پـُـر پـُـر پـُـر...

آن قـَـدر پـُـر کِہ گاهے اِضافِه اَش

از چــِشمانـَـمـ میچــِکــَد

 

 

خیلی زیبا بود تبریگ میگم

پاسخ:
تشکر
مرسی از حضورت عزیز:)
سلام عالی بود ، وبلاگ قشنگی دارین کل اپاتونو خوندم موفق باشی:)
پاسخ:
مرسی مرسی:)
لطف کردی دوست خوبم
نه به قشنگی وب خود شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی