اون قدیم ندیما :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

اون قدیم ندیما

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ
قدیما حدودا 6سال پیش وقتی از یه قسمت زندگیم خوشم نمیومد دوست داشتم زندگی قابلیت اینو داشت که بزنیمش جلو و از اون حالت خارج بشیم
بدون اینکه فکر کنم دیگه هیچوقت و هرگز نمیتونم اون زمان رو برگردونم
اون موقع ها نمیدونستم زندگی چقدر میتونه قشنگ باشه و تا سختی می دیدم دلم میخواست بزنم بره جلو
اما الان حتی اگه توبدترین شرایط هم باشم دلم نمیخواد بزنم بره جلو
دلم میخواد از ثانیه ثانیه زندگیم لذت ببرم حتی اگه تو شرایط سختی باشم
دلم میخواد لذت ببرمو مشکلات رو حل کنم
دلم میخواد ثانیه ثانیه این زندگی رو زندگی کنم...
بدون توقعی از آدمهای زندگیم...اونایی که اومدنو رفتن، اونایی که هستن، اونایی که قراره بیان، اونایی که قراره برن
آدم وقتی توقعی نداشته باشه آرامش بیشتری داره
دلم میخواد تو این فرصت کمی که برای زندگی کردن دارم بجای فرار کردن از بعضی قسمت های زندگیم از ثانیه ثانیه اش لذت ببرم
خیلی وقته حس میکنم خیلی زنده ام...خیلی...

نظرات  (۲)

۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۴:۵۲ مرد هزار ساله
سلام یکی بهم گفت همیشه جوری زندگی کن که انگار آخرین روز زندگیست اینطوری هر روز ادم قشنگ میشه و پر از محبت و شادی....کاش همه با این ایده زندگی میکردن
از قلم و نوشته های زیباتون استفاده کردم سپاس ...نام وبلاگ ادم برفی خیلی برام اشناست من قبلا یه ادم برفی 71 رو دنبال میکردم ولی گمش کردم یه روزی از روزای خدا وبلاگش رو ..
من شما رو لینک کردم دوست داشتید برای لینک کردن برای منم افتخاریست ... یا حق
پاسخ:
سلام:)
جمله ی ساده و قشنگیه اما هرکسی نمیتونه سنگینیشو تحمل کنه
شاد زندگی کردن و لذت بردن جرات میخواد که خیلی ها ندارن
سپاس از لطف شما^__^
بله حتما دوست عزیر باعث افتخاره
حق نگهدارتون
آدم وقتی توقعی نداشته باشه آرامش بیشتری داره

افرین....
پاسخ:
^____^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی