باز باران باترانه بی بهانه... :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

باز باران باترانه بی بهانه...

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۳۲ ب.ظ
زمستان است!
زمستانی ست نه آنچنان لرزه افکن...اما سرد!
و اینکه باران می آید    در این زمستان
می بارد
مثل همیشه با ترانه اما بی بهانه
نه میلرزاند...نه توقعی دارد...فقط می آید...
می بارد...
می شورد...
می رویاند...
پاک می کند...
و
زنده می کند!
اهل زمین را
و خاطراتشان را
خاطراتی دونفره
تک نفره
و یاد آور سکوتیست در اوج تلخی شیرین
برای من مبهم ترین چیز باران است...نمی دانم چه در خودش دارد که با هر باردیدنش و لمس کردنش
احساسی متفاوت پیدا میکنم
دلتنگی
سکوت
شادی
امید
و...و...و...
تکرارش...مدام باریدنش...آمدنش...برایم خسته کننده نیست
دوستش دارم...بیش از هر چیز این دنیا...
چون صادق است...و پاک
صدهابار نزدش گریه کردم...و نگذاشت کسی ببیند که اشک میریزم...می گفت اشک های منن نه تو!
و چه زیبا با اشک هایش اشکهایم را می شست و خالی ام می کرد
از بغض...غم...یأس...نا امیدی
خودمانی بگویم خاکیست
با همه ی آب بودنش
عالمی داریم من و باران برای خودمان!
عالمی دونفره
من با او...

"محدثه م"

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
محدثه محزون

متن های ادبی

نظرات  (۲۳)

سلاممممممممممممممم خانومی

 

نه بابا اختیار دارید مرسی گلم که لینکم کردی؟؟؟

 

این آپت خیلی قشنگ بود سه بار خوندمش .....دمت گرم دخی؟؟؟؟؟

پاسخ:
مرسی نظر لطفته حمید جان:)
سلام.خوبی؟
وب جدیدت مبارک.خیلی خوشگله.بهت تبریک میگم
نه من راستش حدود دو ماه درگیر اموزش سربازی بودم بعدشم درگیر درس هستم
برای کنکور میخونی؟انشالله که با بهترین رتبه قبول بشی هرچی که میخوای بهش برسی
برات بهترین ها رو ارزو میکنم
این وبت رو جای اون قبلی لینک کردم
تا درودی دیگر بدرود
پاسخ:
سلام ممنونم
ایشالاکه موفق باشی:)
مرسی ممنونم
لینکت میکنم
بازم بهم سر بزن:)
سلام خواهری
وای اینقدر بارون رو دوست دارم که شک ندارم نمیتونی بفهمی
چندبار پیش اومده که خیلییییی حالم بد بوده و بارون هم شادم کرده هم آروم
وقتی بارون میاد خیلیییییییییییییییییی سرحال و سرزنده میشم
دمت گرم خیلی قشنگ بود.
پاسخ:
سلام علیرضا جان
چه خوب بارون همیشه قشنگ بوده
مرسی لطف داری تو:)
سلام زیبا بود!
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتون:)
aji ba tabadole link movafeghi !?!??!
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۰۷ بیخیال دیگه مهم نیست

نظرمو خواستی .. خوب احساس خوبیه که حس کنی آدم مهمی شدی و نظرت برای دیگرون مهمه !!

اما فکر کنم اونقدر نظر دهنده دارین که ممکنه حرفای من اصلا به چشم نیاد ...  خوشحالم که دوستای خوبی داری ..

یاد من باشد که تنهاییم را برای خودم نگه دارم ،

و بغض های شبانه ام را برای کسی بازگو نکنم

تا ترحم دیگران را با اظهار علاقه اشتباه نگیرم.

یاد من باشد که فقط برای سایه ام بنویسم.
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۴:۲۳ یک مرد تنها
وقتی عشقت تنهات گذاشت فکر این نباش که بدون اون چیکار کنی، بفکر دلت باش که بهت اعتماد کرده بود.
پاسخ:
مرسی از حضورتون:)

 

─────▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ ܓܓ ܓ ܓ ܓ سلام
▄▄▄▌▐██▌█ ܓܓ ܓ ܓ ܓبرات گل اوردم
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▌
(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀(@)
پاسخ:
مرسی:)
salam aji !
merci ke linkam kardi !
manam linket kardam !
fadat !
پاسخ:
خواهش میشه:)

سلام ممنون

مب شما هم زیباست

پاسخ:
mersi az hozoret
از احوال پرسی های شما
خواهش میکنم وظیفه ست
پاسخ:
خداروشکر:)

زیباترین غروب: غروب عاشقان

زیباترین سنگ: دل یار

زیباترین مایع: اشک

زیباترین ناله: آه

زیباترین دف: قلب تو

زیباترین کلام :دوستت دارم . . .

سلام عزیزم مرسی که امدی خوشحال شدم

پاسخ:

خواهش:)

زندگی آن هنگام زیباست که آدمی بداند فکری به خاطرش

 در هیاهوست.به فکرت هستم به فکرم باش.

پاسخ:
به یادتیم :)
سلام وبت بسیار زیبا بود .عااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییییی. ب منم ی سر بزن .بیا تبادل لینک کنیم .
پاسخ:
سلام
ممنونم نظر لطفته:)
حتما میام:)
ممنون شیرینی هم تشریف بیارین ما در خدمتیم بی اعصاب جان
پاسخ:
حتما جناب با اعصاب:دی
آهاااااااااااااا تو که میدونی نمیشه په چی میگی ها بگو دیگه ها چی میگی ها
چیه بگووووووووووووووووووو
پاسخ:
صبر کن اینطوری نمیشه
بزار برم یه قالب صابون بیارم دستاتو بشوری بیای منو بخوری

چرا همچین می کنی خوب یه شیرنی ازت خواستماااااا:((
ولی واقعا اعصاب نداریا بابا ریلکس باش دختر
پاسخ:
خواهش میکنم نظر لطفته :دی

آه اینه بازم اعصاب نداری بابا باز قاطی کردی دختر میخوام یه کاری کنم که دیگه اگه هم نیستی باورت بشه که بی اعصابی
پاسخ:
:(
 

باز باران٬ با ترانه میخورد بر بام خانه
خانه ام کو؟ خانه ات کو؟ آن دل دیوانه ات کو؟
روزهای کودکی کو؟ فصل خوب سادگی کو؟
یادت آید روز باران گردش یک روز دیرین؟
پس چه شد دیگر٬ کجا رفت؟
خاطرات خوب و رنگین
در پس آن کوی بن بست در دل تو٬ آرزو هست؟
کودک خوشحال دیروز ،غرق در غمهای امروز
یاد باران رفته از یاد ،آرزوها رفته بر باد
باز باران٬ باز باران میخورد بر بام خانه
بی ترانه ٬بی بهانه، شایدم گم کرده خانه

پاسخ:
با تشکر از متن زیباتون:)
ناراحت نشو دیگه خواهری همون بی اعصاب باش بهتره
پاسخ:
باشه:)
آخه یه داداش اینقد خواهرشو اذیت میکنه؟!
باشه خواهری فقط چیزی که هست خواهر به این بی اعصابی هم نوبر والله
شوخی کردم جالا باز عصبانی شدی
بی اعصاب
پاسخ:
دلت هم بخواد :دی
mamnoon az lotfet
cheghad esmet sakhte.balad nistam talafoz konam
:-D
پاسخ:
سخت نیست که :دی

تا دیروز سهم من از تو

اتاقی بود که هرازگاهی می شد درش را زد

یک راهرو بود و صدای گام های تو،صدایی که زیباترین ملودی دل بود

یک حیاط بود که گل به گل و گوشه به گوشه اش تو را به یاد من می آورد.

هر روز سهم من از تو کمتر و کمتر می شد.

لای شلوغی ها و روزمرگی ها پیامکی می زدی یعنی که هنوز فراموشت نکرده ام

و حالا سهم من از تو یک زخم است

شادم به اینکه از این نمی توانی محرومم کنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی