بوی خوش زن :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

بوی خوش زن

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ق.ظ

زن ها ...!
تا حالا به زن ها فکر کردی؟
کی خلقشون کرده؟
خدا باید یه نابغه باشه...!

نظرات  (۲۱)

زن در عین ظرافت بسیار محکم است و در عین سادگی نهایت پیچیدگی در عین مهربانی غرق در دنیایی از خشم در عین گذشت،کینه ای! در عین ....
میتواند هر آنچه که دوست دارد باشد
این آن مردی است که بتواند ظرفیت ها را کشف کند و ببالاند
زن بهترین است ولی میتواند بدترین بشود
و این است که هنر آن نابغه را به رخ میکشد....
پاسخ:
دقیقا...
تشکر از حضورتان
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۶ محمد محزون
الان نمی دونم بخندم... نخندم... خخخخخخخخ :دی

پاسخ:
آهاااااااااااااااا
فقط نگاه کن و تفکر کن :)))))))))))))))))
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۰ محمد محزون
: ) 

پاسخ:
^________^
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۹ سید علی موسوی
+
پاسخ:
:)
سلام
خیلی هم خوب!!

فتبارک الله احسن الخالقین....

و این یعنی خدا جون دمت گرم!!!
پاسخ:
سلام
بله واقعا خداجون دمت گرم
مرسی ازحضورتون
سلام .. ازتون عذر خواهی میکنم ..بابت اینکه من هر از گاهی سرو کله م تو وبتون پیدا میشه و جوگیر میشم و یه حرفایی رو ناخواسته به زبون میارم .. اما .. 
اما مثل همیشه از عالم و ادم گله دارم .. چرا !!
واسه اینکه تو مملکت ما مردا این حقو دارن که 50 تا 50 تا زن بگیرن و اما خانما .. واسه اینکه یه خانم 9 ماه تو بدترین شرایط سختی های بارداری رو تحمل میکنن اما موقع طلاق بچه مال اقایونه ...
تو خیابون اقایون به ازای 1 کیلومتر 234 تا خانم رو با دقت کامل انالیز میکنن اما خانمشون حق نداره سرشو بالا بگیره .. از 2 کیلومتری ورزشگاه هم حق ندارن رد شن چه برسه که بخوان برن تو .. 
معمولا والدین پیر و از کار افتاده رو دختر خانواده زحمتشون رو میکشن اما موقعی تقسیم ارث و میراث سهمشون نصفه اقایونه .. حتی موقع مردن هم دیه شون نصف میشه .. ته همه ی اینا یاید بگم خداجون دمت گرم از اینکه موجودی به این نازنینی رو افریدی .. اما اگه بنده هات ... 
بازم عذرمیخوام اگه اومدم و با حرفای بیهودم روز قشنگتون رو خراب کردم 
پاسخ:
سلام.نه این چه حرفیه خواهش می کنم
حرفاتون کاملا درسته و من موافقم البته به استثنا اونتیکه چند همسری :D
شاید واسه این چیزاست که زن موجودی فوق العاده است
و نه خودش به این ارزش بالای خودش پی برده
و نه جنس مخلفش.....
باز هم سلام.

حالتون خوبه؟

راستش نظر این"پسر بد"رو که خوندم و همچنین جواب شما رو،احساس کردم بهتره منم یه چیزی بگم!!

نظرتون کاملا محترمه ولی این دلایلی که ایشون گفتن و شما هم تایید کردین اصلا دلایل قانع کننده ای برای اینکه بگیم "زن" موجود فوق العاده ای هست،نیست!!

مثلا تو کشور های غربی و حتی بعضی از کشورهای مسلمان(!)که زن ها حقوق برابری با مردها دارن(مثل حضور در ورزشگاه و ارث و ...) زنها فوق العاده نیستن!؟

در مجموع این فطرت و عنصر وجودی  زن هست که  اونو به موجودی فوق العاده تبدیل کرده...

البته باز هم میگم...نظر شما هم محترمه!
پاسخ:
خوب حرفای ایشون به نظرم درست بوده
من از دید دینی و شرعی نگاه کردم
از دید کلی نگاه کردم
و نظر شماهم بله درسته
و من منظورم همون موجودیت اصلیه خوده زنه که شگفت انگیزه من از دیدی شرعی یا مکان جغرافیای نگفتم
کلا زن موجودی شگفت انگیزه :)
سپاس از نظرتون
دوباره سلام .. راسش کامنت قبلی بنده شاید اصلا با پست شما و اظهار نظر اون دوست خوبم همخونی نداشته باشه .. اما .. اما من منظور اصلیم این بود که چرا تو بیشتر جاها به خانمها به چشم یه موجود ضعیف و اون رو یه نوع ابزار سرگرمی و غیره برای خودشون میدونن !! 
به نظر شخص بنده جایگاه یک مرد برابر یه زن 1 به 100 هم نیست .. اصلا سختی ها و مشقت هایی که خانمها تو زندگی پشت سر میزارن برای ما اقایون قابل درک هم نیست .. تو محیط کار ازشون سو استفاده میشه .. یه پسر کور کچل هم که باشه این حقو داره که براش بهترین دختر رو بگیرن .. اما دخترخانمها چطور ؟ به نظرتون یه دختر با قد کوتاه یا اندام درشت تو زندگی حق انتخابی رو داره !! اما یه پسر 800 کیلویی چون جنس قویتره هر انتخابی براش ازاده ... یه پسر تو دانشگاهی تو یه شهر دور افتاده میتونه بره و تحصیل کنه .. اما یه دختر چی !!
یه دختر تو سن 13 سالگی به زور مشت و لگد باید بره سر سفره ی عقد و بشه زن یکی که 20 سال از خودش بزرگتره .. یه دختر .. 
ازتون عذر میخوام دیگه نمیتونم چیزی بنویسم .. میرم بیرون کمی قدم بزنم .. امیدوارم وقتی برگشتم همه چیرو فراموش کرده باشم .. روز خوش 
پاسخ:
درسته...
اما حرفاتون دقیقا درسته
همیشه حرف از برابریه ولی حتی خود ماهم قبول نداریم که زن=مرده
زن ذاتا موجود ظریف و ضعیفیه......شاید واسه همینه اگه قوی ترین هم باشه میگن اون زنه!!!!
این یه واقعیتیه که متاسفانه همیشه مردا جنسیت برتر رو جنس مذکر میدونن
روز شماهم خوش....
سلام مجدد

راستش نمیدونم ایشون اینجوری فکر میکنن و شما هم باهاشون هم عقیده هستین!؟

تا حالا از اون سمت قضیه نگاه کردین!؟
وقتی یه پسر میره خواستگاری... این پسره که یه جورایی خودشو کوچیک میکنه.... تو زبان عامه مردم هم شنیدین که میگن:پسر مارو به "غلامی" قبول میکنید!؟

و خانواده دختر و خود دختر هم مختار به اینن که جواب مثبت یا منفی بدن

در ضمن، اگه بعضی از صحبتهای امام خمینی رو شنیده باشید...ایشون گفتن که: مرد از دامن زن به معراج میره.

قطعا این جمله رو هم شنیدین که: بهشت زیر پای مادران است.

سو استفاده هم که فرمودین تو همه جوامع آدم شرور و فاسد پیدا میشه. و این دلیلی بر ضعیف بودن زن به حساب نمیاد.

خانم "م-م" نمیدونم تونستم تا حدی شما و ایشونو قانع کنم یا نه ولی به هر حال توصیه ام اینه که یکم از این وجه هم به قضیه نگاه کنید....
پاسخ:
قانع که نشدم...
اون فرهنگ و باوری که شکل گرفته تو ذهن مردم این چیزی نیست که شما ازش میگید :)
همچنان سلام.

خدارو شکر لا اقل همینو قبول دارین که مردم جامعه امروزی این افکار و این فرهنگ غلط رو باب کردن وگرنه در اصل موضوع برابری زن و مرد برقراره!!!

باز هم نمیدونم با این موافقید یا نه!!!؟
پاسخ:
موافقم
اما این اصل موضوع نیست که بین مردم رواج داره
و زندگی ماهم بر این اصل پیش نمیره
بر اساس همون باور های غلطه ک داره پیش میره
و این مهمه
همچنان...سلام

به هر حال هرکس نظری داره.

به نظرتون احترام میذارم...
پاسخ:
وسلام...
بله درسته
تشکر میکنم
منم سلام .. 
اومدم این متن رو تقدیمتون کرده باشم و به نوعی به این بحثمون پایان بدم  :  
 زندگی زیباست زشتی های آن تقصیر ماست   ...  
 تمام چیزی که خداوند از بشر میخواهد یک قلب آرام است
 امیدوارم همیشه دنیاتون خوب و اروم باشه ... 
پاسخ:
سلام

منم امیدورام دنیای همه خوب باشه
تشکر میکنم
ولی بحث جالبی بوداااااااااااااااا تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام.

اجازه هست منم برای حسن ختام یه شعر بنویسم!؟

غنچه با دل گرفته گفت : زندگی لب ز خنده بستن است...

گوشه ای درون خود نشستن است!

گل به خنده گفت: زندگی شکفتن است... با زبان سبز راز گفتن است!

گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه باز هم به گوش می رسد !

تو چه فکر می کنی... کدام یک درست گفته اند...؟

من فکر می کنم گل به راز زندگی اشاره کرده است !

هر چه باشد او گل است ،

گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است...


ببخشید دیگه...کپی کردم!!!


دیدم قشنگه گفتم شمام مستفیض بشین!!!!دی.

پاسخ:
سلام
از متن شمام تشکر میکنم
شعر زیبایی بود :)
سلااااااااااااام دیدم اونورنیستی گفتم بیام اینجایه سری بهت بزنم...همروخوندم خوشله خسته نباشیدخانم!!!
پاسخ:
سلام رقیه خانوم عزیز بازدید کننده همیشگیه سایت توفانی
مرسی اومدی ^____________^
خوشحالم کردی
ومرسی که مطالبمو خوندی
خواهش میکنم ^_________^
درگیر امتحانام پس غیبتم رو ببخش :D
خداببشقه...موفق باشی...
واینوبگم خداپس ازآفرینش هرچیزی استراحت کرداماپس از آفرینش زن دیگراستراحتی درکارنبوده!!!!!
پاسخ:
فدات عزیزم...همچنین

عجب:))))))))))))))))))))))))))))))))))
مرسی از حضورت.وبت قشنگه..اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن..♥
پاسخ:
مرسی از حضور شما ^__^
لطف دارید
چشم
سلام عزیزم ممنونم از حضورت تو وبم با افتخار لینکت میکنم منتظر حضور تو هستم
اگه افتخار دادی لینکم کن ممنون
پاسخ:
سلام سمیه جان
مرسی از حضورت عزیزم
لطف داری
ممنون که سر زدید وبتون عاااااااااااااالیه
پاسخ:
ممنونم که اومدین...مررررررررررسی
سلام با تبادل لینک موافقی? خبرم کن!
پاسخ:
سلام
چشم :)
ممنون ک اومدی.وب تو هم زیباست.بازم بیا.
پاسخ:
سلام
مرسی این نهایت لطف شماست
چشم حتما
به نظرم خلقت زن ها فقط و فقط یک شوخی بوده و بس
پاسخ:
خوب حتی اگه شوخی هم بوده
بنظرم فوق العاده ترین زیباترین شوخی بوده که خدا میتونسته با بشریت بکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی