بیهودگی واژه ها... :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

بیهودگی واژه ها...

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ب.ظ

 گاهی اوقات...

چقدر بیهوده اند این واژه ها،

حتی از پس ساده ترین احساسات بر نمی آیند!

افکار من کوچک نیست

و احساساتم...

این واژه های بیهوده ان که افکارم را کوچک نشان می دهند!

و احساساتم را عمیق...

من آن چیزی نیستم که در این واژه ها خلاصه شده باشم...

من فراتر از تمامی این واژگانم!

فراتر از افکار و باور های تو!

و...

فراتر از منیّت خودم...

من...!

چه واژه ی کوچکی ست!

و ما چه بزرگ می پنداریمش...


"محدثه م"

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
محدثه محزون

متن های ادبی

نظرات  (۱۳)

سلام
طبق معمول بسیار زیبا و با تفکرات عمیق،خیلی عالیه محدثه جان
افکارت جاودان باد....
پاسخ:
سلام مهدی جان
ممنونم از حضورت
شما لطف دارید
بازم ممنونم
سلام آپیم! بی صبرانه منتظر نظراتتان هستیم[لبخند]
پستت خیلی زیبا بود! مخصوصا آخرش:

من...!

چه واژه ی کوچکی ست!

و ما چه بزرگ می پنداریمش...


پاسخ:
سلام عزیزم
چشم حتما میام
مرسی لطف داری
عالی بود
پاسخ:
ممنونم
مرسی ازحضورت
درود.
چون به واژه من با غرور می نگریم.
پاسخ:
سلام
کم پیدایید
بله حق با شماست...
یک طرف قضیه هم اینست...
چون با غرور مینگریم...
زیبا بود عالی. قالبتم خیلی باحاله.
پاسخ:
ممنونم لطف دارید
ممنونم از حضورتون
پاسخ:
خواهش
مرسی اومدید
سلام محدثه جان یه کوچولو به روزم راستی کیا آن میشی یه کوچولو به حرفیم؟
پاسخ:
سلام دیدبان جاااااااااااااااااااااان خواهر گلم
چشم حتما میام سر می زنم
من این روزا وقتم آزاده بیشتر اوقات آن میشم
خودت کی میتونی بگو...هماهنگ شم آن شم بحرفیم

می گویند عشق آنست که به او نرسی
و من می دانم چرا …!
زیرا در روزگار من،
کسی نیست که زنانه عاشق شود

و مردانه پای عشقش بایستد.

پاسخ:
ممنونم از حضورتون مرد تنها

بله کسی نیست که زنانه عاشق شود و مردانه پای عشقش بایستد
کاش وقتای تنهایی

 

یکی از تو سایه میومد و مثل پسرخاله میگفت:

نون بگیرم

 

نفت بگیرم

دلت گرفته

 

منم میگفتم :آره

 

بعد فقط مینشست کنارم و سکوت میکرد

 

منم مثل کلاه قرمزی سرمو میزاشتم رو زانوش

پاسخ:
مرسی از متن زیباتون دوست ناشناس من

کسانی که شمارا دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته

باشدهرگز رهایتان نخواهند کرد آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت .

پاسخ:
چشم
الان تو وبتونم

مرا بیاد خودم بینداز! 

 

 به یاد آسمانی که ستارگانش غریبانه می سوزند  

 

 به یــاد پرواز

 

پرنده ای که با بال شکسته می پرد  

 

  و عاقبت سقوطی سرد و دردناک

 

 

 مرا بیاد خودم بینداز!   

 

  به یاد لبخند فرشته ای معصوم   

 

  به یـــاد چشــــم هایت و انتظار

 

 ناتمام دیدن آن ها

 


غربت راز گمنامی ست 

 

 اسب بی سواری ست که از آفتاب باز میگردد

 

 

بیا بهانه ام باش برای باز گشتی دوباره  

 

  برای چیدن گل های نرگس

 

 

چه آرام می رود تصویر تو در اشک هایم   و  بی تابی مهتاب در صفحه جاری آب

 

مرا به یاد خودم بینداز.......

 

تو همه وجود منی

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

 اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق

اما هر چه هستم دوستت دارم

تاریکی اتاق سردم با نوری ضعیف شکسته می شود

صدای لرزشی را روی میز کنار تختم می شنوم

چند وقتی می شود که از این صدا متنفر شده ام

 اما باز هم چشم هایم را میمالم

New Message

تا لود شود آرزو می کنم، کاش تو باشی

و باز هم سکوت می کنم،

چون آرزوی بی جایی بود.  

پاسخ:
سپاس از حضورتون مرد تنها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی