بی تو! :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

بی تو!

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۹ ب.ظ
بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم

و دارم تو را نگاه میکنم

که حتی روی حرف های خودت هم

نمی توانستی بایستی...!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵
محدثه محزون

متن های ادبی

نظرات  (۷)

چقدر سخته وقتی همه سراغ کسی رو ازت میگیرن که فقط تو میدونی که دیگه نیست

سخت ترش وقتیه که مجبوری لبخند بزنی و بگی:

حالش خوبه!

پاسخ:
تشکر از حضورتون...

تقدیم به همه دختران:

همه آن موجودات پاک و الهی که وجودشان مایه حیات بشر است

همان های که در عین پاکدامنی، قبلی صاف و پر از عشق دارند

همانانی که دلشان همچون شیشه ای ظریف می شکند.

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما مبارک

پاسخ:
درود بر مرد تنها
ممنونم که یادم بودید
خیلی خوشحال شدم بابت تبریکتون
منم روز دختر رو به همه ی دختران تبریک میگم...

واقعا.....
چقدر وصف حال این روزهای من است...........

یک روز احساس کردم اگر او را با یک غریبه ببینم تمام شهر را به آتش خواهم کشید،

اما امروز حتی کبریتی هم روشن نمی کنم تا ببینم او کجاست و با کیست،

روزی به من می گفتند اگر می خواهی در دنیا خوشبخت شوی همه را دوست بدار،

حال که دیوانه وار دوستش دارم می گویند فراموشش کن...

پاسخ:
بسیار زیبا بود مرد تنها
برفی گلم واقعا عالی بود. اشکمو در اورد
پاسخ:
خواهش عزیزم...
الهی...
واااااااااااای ابجیه من عشق من دلم برات ی ذره شده قربونتشم منو تنهاگذاشتی رفتی شمارتم نداشتم دلم برات ی ذره شده بیمعرفت نمیدونی الان که پیدات کردم چقد ذوق کردم اینقدری که یادم رف سلام بدم سلام سلام...خیلی واسم سخته که جوابمو بدی بگی شما؟
پاسخ:
سلام عزیــــــــــــــــــــــــــــزم ^__________^
مگه میشه یادم نیاد!!1
خوبی؟!
خوشی؟!
سلامتی؟!
دلم برات تنگ شده بود
ببخش عزیزم بی معرفتی ازمن بود ^____________^
خیلی خوشحالم کردی
خیلی سخته واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی