معلوم دل و مجهول چشم :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

معلوم دل و مجهول چشم

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ب.ظ

همه چی از یاد آدم میره ،


مگه یادش که همیشه یادشه...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۳
محدثه محزون

snowman.blog.ir

متن های ادبی

نظرات  (۱۹)

۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۸:۵۸ هوای بارونی
در این غروب هر نتی که از عشق بگویدزیباست...حالا سمفونی بتهوون باشد یاصدای زنگ تلفنی که در انتظار اوست....
ممنون که سر زدی
پاسخ:
آوای عشق همیشه خوش است...
ممنون که اومدی
ممنون که سر زدی
پاسخ:
ممنون که اومدین
سلام وبتون عالیست ممنون که به من سرزدید
پاسخ:
سلام ممنونم که اومدید

سلامی به قشنکی رور های سر شار ار امید

خوشحال شدم بارم سر برن 

پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
حتما
۰۹ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۹ رهسپارقدیمی
سلام محدثه خانم
با تشکر از شما . نثر قشنگی دارید انتهای نوشته های تان را کمی روشن تر بنویسید . به اصطلاح " دیدن نیمه پر لیوان "
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون
حتما
خوشحالم که دوباره وبتون همون حال و هوای قبل رو به خودش گرفته ..
پاسخ:
ممنونم شایان جان
اگر "گذشت" کسی را کوچک می کرد خدا اینقدر بزرگ نبود... اگر " بخشش" کسی را فقیر می کرد ، خدا این قدر غنی نبود…
tabrik baraye shoroe 2bare omidvaram hamishe shado khoram bashin
پاسخ:
ممنونم همچنین
salam . khobi . web shoma ro didam . mataleb ziba bodan vali man hes mikonam web shoma yekam bi rohhhhh shode.vaghti matlab ziyad bashe khanandeeee khaste mishe.be nazare man age yekam pic ziba tosh ezafeee konid sit az en ke hast zibatar mishe

be omide didar / eady
پاسخ:
سلام
بله حق با شماست
شاید همونطور که میگید وب بی روحه...
مرسی از نظرتون
حتما در این باره فکر می کنم
سلام ممنون که بهم سرزدی
مطالبت خیلی قشنگه
لینکت میکنم..
پاسخ:
سلام ممنون که اومدین
لطف دارید
تشکر
چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت …
صداقتت را میگذارند پای سادگیت …
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …
و وفاداریت را پای بی کسیت …
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج !!!

سلام وب قشنگی داری ممنون که سر زدی،بازم سر بزن
پاسخ:
سلام ممنونم
چشم
اگر از دل برود هرآنکه از دیده برفت در دل نبوده که اگر بود در بماند چه از دیده رود چه بماند ....زیبا مینویسی محدثه خانوم
پاسخ:
ممنونم لطف دارید
 سلام
خوشحالم از برگشتنت خوش آمدی
پاسخ:
سلام خواهر گل
مرسی زیاد
۱۴ آذر ۹۲ ، ۰۷:۲۸ پسر پاییزی
 برای خواب معصومانه ی عشق
 کمک کن بستری از گل بسازیم
 برای کوچ شب هنگام وحشت
کمک کن با تن هم پل بسازیم
 کمک کن
سایه بونی از ترانه
 برای خواب ابریشم بسازیم
 کمک کن با کلام عاشقانه
 برای زخم شب مرهم بسازیم
 بذار قسمت کنیم تنهاییمونو
 میون سفره ی شب تو با من
 بذار بین من و تو دستای ما
 پلی باشه واسه از خود گذشتن
 تو رو می شناسم ای شبگرد عاشق
 تو با اسم شب من آشنایی
 از اندوه تو و چشم تو پیداست
 که از ایل و تبار عاشقایی
 تو رو می شناسم ای سر در گریبون
 غریبگی نکن با هق هق من
 تن شکسته تو بسپار به دست
 نوازش های دست عاشق من
 به دنبال کدوم حرف و کلامی ؟
 سکوتت گفتن تمام
حرفاست
تو رو از تپش قلبت شناختم
 تو قلبت ، قلب عاشق های دنیاست
 تو با تن پوشی از گلبرگ و بوسه
 منو به جشن نور و آینه بردی
 چرا از سایه های شب بترسم
 تو خورشید رو به دست من سپردی
 کمک کن جاده های مه گرفته
 من مسافرو از تو نگیرن
 کمک کن تا
کبوترهای خسته
 رو یخ بستگی شاخه نمیرن
 کمک کن از مسافرهای عاشق
 سراغ مهربونی رو بگیریم
 کمک کن تا برای هم بمونیم
 کمک کن تا برای هم بمیریم بذار قسمت کنیم تنهاییمونو
 میون سفره ی شب تو با من
 بذار بین من و تو دستای ما
 پلی باشه واسه
از خود گذشتن ...
پاسخ:
 کمک کن جاده های مه گرفته
 من مسافرو از تو نگیرن...

شایان جان مرسی زیبا ست
سلام
ممنون که اومدی
منم اطاعت کردم و اومدم.موفق باشی
پاسخ:
سلام لطف کردین ممنونم
سلام
بهما هم یه سری بزنید پیلیزززز
پاسخ:
چشم حتما بهتون سر میزنم
سلاااااااااام.... من اومدم....خوش اومدم....خخخخ
پاسخ:
خوش اومدی خخخخخخخخخخخ
وبلاگ خوبی داری عزیزم...
ممنون از حضورت [گل]
 سلیقتون رو در انتخاب متون ادبی میپسندم پیشنهاد میکنم از متون حسین پناهی احمد شاملو فریدون فروغی حمید مصدق فروغ فرخزاد  سهراب و. استفاده کنید
پاسخ:
ممنون
تعدادی رو از خودم مینویسم
دقیقا اینا نویسنده ها شعرایی ان که دوسشون دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی