زندگی!!! :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

زندگی!!!

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۵۳ ب.ظ

زندگی تاب خوردن خیال در روز هایی ست

                                                                     که هرگز تعبیر نمی شوند!!!


گاهی بی آنکه بدانی چرا؟!   براچه؟!   برای که؟!

دلتنگ میشوی...بغض میکنی...اشک میریزی...

آنقد سنگین میشوی که تنها در گوشه ای میشینی و خیره میشوی...

خیره میشوی به چیزی که حتی خودت هم نمی دانی چیست؟!

و ناگهان بی آنکه بخواهی قطرات اشک صورتت را خیس می کنند و تو تنها کاری که می توانی بکنی

این است که چشمانت را لحظه ای ببندی و نفس عمیقی بکشی

گاهی عذاب میبینی از دردی که نمیدانی چیست

گاهی دوست داری فقط و فقط فرار کنی

از همه چیز

این دنیا

مردم

و حتی خودت!!!

گاهی دوست داری زمان رابه عقب برگردانی یا به جلو ببری!!!

نمی دانی چرا؟!  اما فقط میخواهی از حال کنونی ات بگریزی شاید کمی عقب تر یا جلوتر دنیای متفاوتی را ببینی

دنیایی که از حال...از این سکوت خالی از احساس فرار کنی

و باز در اوج امیدواری آهی بلند می کشی و میگویی آرزویی محال!!!

و دوباره

سکوت...

بغض...

نگاهی سرد و ساکن برتن دیوار...پنجره...

آه...

اشک...

حسرت...

آدمی! و برای همین گاهی بی آنکه بدانی چرا؟! برا چه؟! و برای که؟! دیوانــــــــــــــــه میشوی!!!



آدم است دیگر گاهی دوست دارد به جای معشوقه اش تنهایی اش را محکم در آغوش بگیرد

و بگوید:  نرو...بمان!!!


"محدثه م"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۵
محدثه محزون

متن های ادبی

نظرات  (۳۵)

من فکر کردم خودم بی اعصابم بابا تو به من گفتی زکی
آپ جدیدت خیلی قشنگ بود ولی بی اعصابیا.
پاسخ:
خواهش میشه بابا
نظر لطفتونه:دی
مرسی اومدی
خواهش میکنم بی اعصاب
پاسخ:
بابا با اعصاب!!!!:دی
حله دختر بااعصاب  خبرت میکنم
راستی ممنون که اومدی کار درست

پاسخ:
آفرین آفرین

خواهش میشه

سلامـ ! ممنون از حضورتــــــ

دروغهـ بگمـ زیبآ نوشتی چون هنوز نخوندمـ ! امــــــــّآ میخونمـ نظرمو میگمـ

خوشحالمـ میکنی اگه بازم سر بزنی من حتمــــــا سر میزنمـ

پاسخ:
مرسی از صداقتت
و مهربونیت
منتظر نظرت هستم:)
۲۵ دی ۹۱ ، ۲۳:۲۴ ستاره درخشان

سلام عزیزم قلم زیبایی داری با اینکه رشته تحصیلی شما ادبیات نیست اما فوق العاده زیبا نوشتی امیدوارم همیشه موفق باشی دوست عزیزم میتونی منو با اسم سفید برفی لینک کنی وبگو که شما رو با چه اسمی لینک کنم

پاسخ:
سلام این نهایت مهربونیتونو میرسونه

حتما لینکتون میکنم دوست عزیز:)
۲۶ دی ۹۱ ، ۰۹:۳۲ یک مرد تنها
دلتنگی یعنی اینکه: روبروی یک دریای آبی و آرام ایستاده باشی و خاطره یک خیابونی که رو سنگ فرشهاش با اون قدم زدی خفه ات کنه.
پاسخ:
مرسی از حضورتون:)
۲۶ دی ۹۱ ، ۱۰:۰۴ بابا شایان

در همین حوالی کسانی هستندکه تا دیروز می گفتندبدون تو حتی

نفس هم نمی توانم بکشم

ولی امروز در اغوش دیگری نفس نفس می زند.

 

 (دکتر شریعتی)

پاسخ:
ممنونم از حضورتون:)

در حضور خار ها هم میشود یک یاس بود

در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها

شیشه های مات یک متروکه را الماس بود

کاش میشد ، حرفی از کاش میشد هم نبود

هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود

 

HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

پاسخ:
سلام
مرسی که اومدی:)
۲۶ دی ۹۱ ، ۱۳:۱۴ بــــــ ـرگهــای محــــرمانه
ناگهان بی آنکه بخواهی قطرات اشک صورتت را خیس می کنند
پاسخ:
ممنونم از حضورتون:)

وبلاگ با احساسی داری.انشاا... در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی. به منم دوباره سر بزن . مطالب غم انگیزو نگاه کن خالی از لطف نیست.بای رفیق

پاسخ:
حتما ممنون ازحضورتون:)
salam dooste aziz
mamnoon behem sar zadin
webe zibayi darin
shad bashid
پاسخ:
مرسی از حضورتون:)
همچنین دوست عزیز:)
۲۷ دی ۹۱ ، ۱۰:۴۱ .رهگذر نیستم.

خدایا امشب خیلی خسته ام….



فردا صبح بیدارم نکن….

پاسخ:
ممنون از حضورتون:)
معذرت میخوام حالا درست شد
پاسخ:
آفرین پسر خوب:دی
لینکی
پاسخ:
ممنونم شما هم لینکی
سلام بی اعصاب
نه خبری نیست داشتم رد میشدم گفتم سلامی بکنم و رد شم همین برو به
پاسخ:
سلام با اعصاب
خواستم آپ کنم حسش نبود:دی
مرسی همینجوری سر زدی:)
۲۸ دی ۹۱ ، ۱۳:۵۷ فراتر از آسمان
سلام 
از وبلاگت خوشم اومد 
واقعا جای تقدیر داره
راستی لینک شدی 
اگه خواستی میتونی وبلاگ منو با اسم فراتر از آسمان لینک کنی
ممنون
پاسخ:
سلام
ممنونم نظر لطفته
خوشحالم که خوشتون اومده
مرسی از مهربونیتون
با افتخار لینک شدید
'g fi v,d alh
پاسخ:
جان؟؟؟!!!!
بابا حداقل ترجمه اشو مینوشتین چیه؟!!!!:دی
سلام مرسی از حضورت
وب قشنگی داری
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورت
لطف داری:)
ممنونم که به من سر زدی وب تو هم خوبه مخصوصا مطالبش خیلی قشنگه.
راستی من تو رو لینکت کردم تو هم میتونی منو لینک کنی با تشکر
بازم به وبلاگم یعنی وبلاگ خودت سر بزن
پاسخ:
چشم حتما با افتخار لین شدید:)

سلام خانومم اومدم 


چه حرفای قشنگی ممنونم که خبرم کردی


دلم برات تنگ شده


دوست دارم

پاسخ:
سلاااااااام
چطوری؟
خوبی؟
مرسی که اومدی:)
ممنونم که لینکم کردی مرسی آبجی
پاسخ:
خواهش منم از شما ممنونم:)
بازم بهم سر بزن:)
ممنون از حضورت گرمتان
پاسخ:
منم ممنونم از حضور مهربونتون:)

سلام دوسب عزیز

ممنونم که سرزدین

<<خدا مانند حایلی میان آدم ودنیا قرار میگیره تا به کام دنیاش نرسه

ووقتیم که عاشق شد میون اون ومعشوق قرارمیگیره تا بکام مغشوقش نرسه>>!!

شادباشید

پاسخ:
ممنونم از حضورتون و متن زیباتتون:)
خواهش میکنم عزیزم مرسی که سر زدی
پاسخ:
وظیفه بود
مرسی که اومدی:)
روزگار غریبیست ...
نانوا هم جوش شیرین میزند ...
بیچاره فرهاد .

سلام بی نام جان
ممنون که سر زدی؛ قلم خوبی داری
دل نوشته هات به دل میشینه
اگه زیارت آقا رفتی دعامون کن
پاسخ:
سلام
مرسی لطف دارید ممنونم که اومدید:)

آهای نیمکتها
بیهوده نشسته ای
آنکه باید می آمد
رفت...

پاسخ:
مرسی از حضورتون:)

سلام دوست عزیز.اگه همه ی نوشته هات دست نویس خودته واقعا قشنگه...توهم مثه من عاشق نوشتنی مگه ن؟چون منم خیلی مطلب از خودم مینویسم چند نمونشم تو وبلاگم بود امیدوارم خوشت اومده باشه .به وبلاگم سربزن خوشحال میشم

پاسخ:
salam doste khobam
are neveshteham az khodame mersi az lotfet
khoshhalam kardi:)
به به ...
به سلامتی...
حداقل اسم یکی از وب هاتو عوض کن×_×
^_--
پاسخ:
نه دیگه من صد تا وب دیگه هم بزنم با همین اسم درحوالیه منه:)

مرسی که اومدی هستی جان:)
واژه ها حرف ها و کلام ها در گذر زمان میآییند و میـــــــــرونند
اما خاطره خوش باهم بودن هستـــــــ که میماند
افتخاریستـــــــ در کنار شما بودن حتی اگر فراموش شدم …

سلامممممممممممم خانومی

 

کجاییییییییییییییییی نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

من هدیه نمیخوام خودتو میخوام

 

بدو بیا دلم برات تنگولده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

منتظرما؟.........؟..........؟

پاسخ:
اتفاقا تو فکرم بود امروز بیام وبت
حلال زاده ای هاااا:)
سلام آپم....
پاسخ:
سلام حتما میام:)

سلامممممممممممممممممم عزیزممممممممممممم

 

اوبی اوشلههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟

 

من که همیشه اونجام (تو وپت) شما هستید که یه نگاه کوچولو به ما نمیکنید

 

هیییییییییی داریم میخونیم؟؟؟؟؟؟ تا اینجا خداروشکر ببینیم بعد چی میشه؟؟؟؟؟

 

توچیییییییی؟؟؟؟؟ نوبت اول رو خوب دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
میام وبت توضیح میدم :دی
تازه گفته باشم ما رو لینک نکردیاااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
لینک شدی:)
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۳۳ iiii هلنــــــــــــــــا
 وب خوبی داری برای تبادل لینک موافقی
پاسخ:
سپاس
بله موافقم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی