صدای باران :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

صدای باران

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۴۰ ب.ظ

-صدای باران-

زیباترین سمفونی عاشقانه من است

وقتی که در،

سپید وسیاه تنگنای خیالم

قدم می زند!


"محدثه م"

نظرات  (۱۵)

باران ببار ... 
ببار گه دلم تنگ اوست ..
ببار که شاید در صدای دلنشین تو..
طنین صدای او را بشنوم ..
ببارو دلتنگی را دلتنگی را بشوی ..
پاسخ:
باران ببار...

ابرهای همه عالم شب و روز

در دلم می گریند.....

اخوان ثالث

پاسخ:
خواهری ^_^
سال جدید رو بهتون تبریک میگم محدثه خانم و امیدوارم سال نو سال خوبی براتون باشه 

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد 

پاسخ:
مرسی شایان جان
منم بهت تبریک میگم
و امیدوارم سالی قشنگ و دوست داشتنی برات باشه
با ارزوی بهترین ها برای شما که بهترینی ^_^
سلام سال نو مبارک
پاسخ:
سلام
سال نو مبارک
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۵۷ ابوالفضل اصغرپور

این شعر از خودتون بود؟

پاسخ:
 بله از خودم بود :)
۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۰۲ گروه معماری 4
سلام ... سال نو شما هم مبارک و سالی پر از موفقیت رو براتون آرزو داریم ... مارو هم لینک کنید بخدا ناراحت نمیشیم :D
پاسخ:
سلام
سپاس متشکرم
چشم حتما :D
زیبا بود
امیدوارم تو سال جدید دل خوشی داشته باشی
پاسخ:
سلام
تشکر
سپاس و هچنین
من
بی تو
یک بوسه ی فراموش شده ام؛
یک شعر پر از غلط؛
یک پرنده ی بی آسمان؛
یک نسیم سرگردان؛
یک رویای نا تمام...
پاسخ:
ایستاده ام...
بگذار سرنوشت راهش را برود...!
من،
همین جا،
کنار قول هایت،
درست روبروی دوست داشتنت و در عمق نبودنت،
محکم ایستاده ام!!

متن زیبایی بود
امشب تو بنویس، من میخوانم... امشب تو مسافر باش، من میمانم...
صدایت را دوست دارم... پر از آرامشی است که من سال‌ها به دنبالش گشته ‌ام...
بدنبالت می آیم حتی اگر سهم من فقط قدم گذاشتن در جای پای تو باشد.
این اصلاً انصاف نیست... همۀ من با تو باشه و تو خالی از من...
دیگر نمی نویسمت ...! هرکس به چشمهایم نگاه کند، تو را خواهد خواند...!
از دستان تو آب میخورند شعرهایم ، واژه ها تشنه اند. دستانت کجاست ؟
صبرت که تمام شد ، نرو . معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود!
به من نگاه کن نترس، من به تو مبتلا شدم...
آرام بگو :دوستت دارم ! از چه میترسی؟ فردا دوباره میتوانی انکار کنی!
لبخند بزن، زیرا برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند.
تو یک تنه تمام “یکی نبود” های قصه ای... همین !
شهر من جایی ست که آفتابش از پشت چشمان تو طلوع می کند!
یک بار امتحانم کن. در من، چیزی جز تو نیست!
پاسخ:
عالی بود! :)
مخصوصا این بخشش

یک بار امتحانم کن،درمن،چیزی جز تو نیست!
بسیار زیبا بود ...
خوشحال میشم به وب منم سری بزنی...
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون
لطف دارید
چشم حتما
با افتخار لینک شدید....
پاسخ:
سپاس گذارم :)

سلام .. مارو نمیبینی بهتری .. خب الحمدلله .. راستی خریت کردم و دوباره وب پسر پاییزی رو ساختم .. بیا و ببین چجوریاس البته لطفا !!

پاسخ:
سلام
نه بابا گویا شما بهتر تری :D
چه خریت قشنگی
چشم
زیبا بود
پاسخ:
:)

سلام ممنونم که بهم سر زدی!!

پاسخ:
سلام
ممنون که اومدی
وبلاگت فوق العادس....آفرین..خوشم اومد...
پاسخ:
^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی