من مرده ام...برای خودم! :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

من مرده ام...برای خودم!

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۲ ب.ظ

چقد سرد در گذرند این روزها

پس بنواز...

بنواز برایم سمفونی مردگان را

که مدت ها پیش مرده ام!

آری!

من مرده ام...برای خودم!

واین مردن بزرگترین اتفاق تاریخ من است!

وچه تراژدی غم انگیزیست

که باشی...

اما مرده باشی...!!!


" محدثه م "

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸
محدثه محزون

متن های ادبی

نظرات  (۵۷)

۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۹ اسیرسرنوشت
زیر نامه عشق همه امضا شد بمن که رسید جوهرم به اتمام رسید
سلام مرسی ا نظرت
وب قشنگی داری
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورت و لطفت
هر انسان یک پادشاه است.
 پادشاه سر زمینی به وسعت تن و روح خود. 
او می تواند دستور دهد که تک تک سلول هایش شاد باشند یا غمگین. سیاه باشند یا سفید. خار باشند یا خاص و ....
 پس اگر شادیم خودمان خواسته ایم و اگر غم گین باز خودمان دلیلش هستیم.
 این پادشاهی را هیچ کس جز خدا نمی تواند از ما بگیرد . پس خود کرده را تدبیر نیست...
 سئوال من اینه که شما چرا سیاهی و غم را انتخاب کرده اید.....

پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتان و گفته هایتان کاش آدرس وبلاگتون رو هم مینوشتید
من سیاهی و غم رو انتخاب نکردم
من تنها چیزی رو مینویسم که در اون لحظه بر ذهن و دلم جاری میشه
گاه ممکنه بوی سیاهی و غم داشته باشه و گاهی هم نه
که البته من اصولا آدم گوشه گیری هستم و در دنیای خودم
شاید به این خاطره
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۴۷ فریبا محمدی

سلام ارتمیس خانم

ممنون و سپاس که به وبلاگ من سر زدید

شما هم وبلاگ زیبا با جملات و دلنوشته های خیلی خوبی دارید

در ضمن پروفایل قشنگی هم دارید

من شما را لینک کردم

پاسخ:
سلام
مرسی ممنونم
با افتخار لینک شدید
سلام مرسی اومدی .من از شما آدرس خواسته بودم
پاسخ:
سلام ممنونم از حضورتون
آدرس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام ممنون که سرمیزنی دوست عزیز
پاسخ:
سلام
ممنونم که اومدیدوسته خوبم
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۶:۵۳ lonely booooooooooo
سلام عالی بود رفیق مرسی ک اومدی اگه باتبادل لینک موافقی یاعلی

سلام ممنونم که به وبلاگم سرزدید

پاسخ:
سلام
ممنونم که اومدید
تو گفتی اینم آدرس وبلاگم من ازت آدرس نخواسته بودم.اهل کجایی
پاسخ:
عجب
شما مطمئنی؟!
شاید اشتباه نوشتم
شرمنده ببخشید
اهل رفاقت هستی
پاسخ:
ببخشید؟!!!!!
سلام ممنون که بهم سر زدین بازم بیای خوشحال میشم هر هفته با تعدادی عکس آپم
پاسخ:
سلام ممنونم از حضورتوون
چشم حتما

 سلام ممنوووووووووووووووووون که سر زدی دوست خوب....

از عرش صدای ربنا می آید/آوای خوش خدا خدا می آید/فریاد که درهای بهشت باز کنید/میهمان خدا سوی خدا می آید ...بازم سر بزن

پاسخ:
سلام
ممنوووووووووووووووون که اومدی دوست خوبم
ساعتها زیر دوش به کاشی های حمام خیره می شوی
غذایت را سرد می خوری ناهار ها نصفه شب ، صبحانه را شام!
لباسهایت دیگر به تو نمی آیند، همه را قیچی می زنی!
ساعتها به یک آهنگ تکراری گوش می کنی و هیچ وقت آهنگ را حفظ نمی شوی!
شبها علامت سوالهای فکرت را می شمری تا خوابت ببرد!
تنهائی از تو آدمی میسازد که دیگر شبیه آدم نیست…
روزهای من اینگونه و شبهایم اصلاً نمیگذرد.
پاسخ:
تنهایی هم عالمی دارد...
سپاس از حضورتان
۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۰ یک مرد تنها
درود.
سپاس از حدیثی که برای بنده گذاشته اید.
حدیث اول از شما فردا منتشر می شود.
رمضان هم مبارک و التماس دعا.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنمم
التماس دعا

سلامتی کسی که نمیشناستت

اما نوشته هات و میخونه تا از درونت با خبر بشه

مرسی که بهم سر زدی

پاسخ:
سلام
مرسی عزیزم که اومدی

سلام دوست گرامی

 

ممنون از دعوتتون ،وب خوب وجذابی دارید شما هم به ما سر بزنید .

موفق باشید.

یا علی

پاسخ:
سلام
شمالطف دارید
چشم حتما
یا علی
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۶ یــــــــــــکک بوقی!!!!!!!!!
سلام وبت قشنگ بود رنگش خیلی زیباست.
پاسخ:
سلام
مرسی لطف دارید ممنونم
نه به زیبایی وبلاگ شما
בیـگر عروسک بـازﮯ نمﮯ کنم(!)

بُـــــــزرگ شــدم.

خوב عروسکـﮯ شـבه ام.

آنقـבر بازﮯ ام בاבه انـב..... که قلبـــم با

تکه پارچه های رنـگــارنــگ وصله خورבه اســت،..........
آدم ها لالت می کنند…

بعد هی می پرسند…

چرا حرف نمی زنی؟؟!

این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاست…
webloget kheili zibast,ba tabadol link movafeghi???
پاسخ:
بله موافقم
لطف داری عزیز

دلم آرامشی به وسعت یک غروب پاییزی می خواهد...

به همان سادگی..که ماشینی می گذرد..

رهگذری دست در جیب از کنارت رد می شود...

باد همراهت قدم بر میدارد...

و چشمانت از برگ های خفته بر روی زمین دل نمیکند..

و تو آرزو می کنی که ای کاش..

این آرامش تا ابد ادامه داشته باشد...

 

الله الله الله الله الله الله الله الله الله هرچی ازالله میشه غیرالله نمیشه برای9نفربفرست به جون خودم فرداخبرخوبی بهت میرسه اگرکوتاهی کنی تا9سال بدشانس میشی برای نام خدااستخاره مکن حقیقت دارد.

با سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی و شما لینک شدی من را با اسم تنهاایی لینک کن

زیبا بود، ممنون
سلام آرتمیس جون.ممنونم که بهم سرزدی...این ادرسی که برات گذاشتم اون یکی وبمه...حتما یه سر بزن...منتظرتم!!!درضمن وبلاگت جالبه...بدرود...[بوسه]
سلام ممنون از رد پای سبزتون تو وبم
تبریک می گم وب زیبایی دارید با مطالب زیبا و خوندنی
موفق باشید
قلمتان مانا و پایدار
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورتون
لطف دارید شرمنده کردید
تشکر...موفق باشید
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۲ یک مرد تنها

ما را به دعا کاش نسازند فراموش،

رندان سحرخیز، که صاحب نفسانند.

التماس دعا 

سلام.وبلاگ زیبایی دارید.

ممنونم از حضور سبزتون.

بازم بیاید خوشحال میشم.

سلام مث همیشه عالی بود
اپم بیای خوشحال میشم
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۹ یک مرد تنها

هوا بارانی است،

ولی شیشه چرا بخار نمی گیری.؟

نترس:

او رفت،

دیگر اسمش را رویت نمی نویسم.

سلام عزیزم....رنگ وبت خوشگله مثل رنگ چشمات....برای مادربزرگت دعاکردم...همینطوربرای تنهاییت...خودتم میدونی که تنهایی من کمترازتونیست....اما درناامیدی بسی امیداست.... اینده ای روشن درانتظارماست...اینوبهت قول میدم....مواظب خودت باش نرگسی من.

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست/آنقدر سیر بخند تا که ندانی غم چیست

.در روزگاری زندگی میکنیم کـه:
هَرزگی "مـُـــــد" اســت !
بی آبرویــی "کلاس" اســـت !
مَســـــتی و دود "تَفـــریــح" اســـت !
رابطه با نامحرم "روشــن فکــری" اســت !
گــُـرگ بــودن رَمـــز "مُوفقیت" اســـت !
بی فرهنگی "فرهنگ" است !
پشت به ارزش ها واعتقادات کردن نشانه "رشد ونبوغ" است !
سلام خوشال میشم منو تو وبت لینک کنی  وب منم سربزنی...ممنونم
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۷ یک مرد تنها
درود.
از شما بخاطر اینکه احادیثی را در اختیار وبلاگ یک مرد تنها قرار می دهید بی نهایت سپاسگزارم. تنها دو نفر از دوستان بودند که در انتشار این احادیث تا اینجای کار بنده یاری رسانده اند و ثوابش را برده اند.
نمیخواهم بر دیگر دوستانی که لطف می کنند و وبلاگ یک مرد تنها را قابل دانسته و از آن دیدن میکنند خرده بگیرم، هرگز.
ولی در ابتدای کار که شروع کردم شاید انتظار همکاری بیشتری از دوستان داشتم. علی ایحال با کمک خداوند متعال و همیاری شما دوست گرامی و همچنین وبلاگ یکی تو یکی من این احادیث تا امروز منتشر شده و خللی در انتظارش وارد نشده که امیدوارم خدای متعال این لطف را به این بنده حقیرش داشته باشد که تا پایان این ماه عزیز 30 حدیث از هزاران احادیث پیامبرانمان بر روی وب قرار گیرد.
در پایان باز هم بخاطر همیاری و اظهار لطفتان از شما سپاسگزارم.
التماس دعا و اجرکم عندالله. 
سلام دوست خوبم شما هم در وب برترین خواننده ایران محمد علیزاده با افتخارلینک شدی
پاسخ:
سلام
مرسی عزیز

سلام دوست عزیز

لطفابیابه همون وبلاگ قبلیم لینکم کن

www.abed1374.blogfa.com

یادت نره شمااولین نفربودی که اومدی وبلاگم

شماهم اولین لینک من بودی

ممنونم

مـــن بلونـــد و بی حجـــاب بـــودم

منــــو فاحشـــه نامیـــــــــــدن!

اون بــــــــا همـــــــه کـــــس خوابیـــــــده بـــــــود

امــــــابخاطــــــــرچادرســـــــرش

اورا فرشتـــــــه آسمونـــــــــی نامیـــــــــــدن!

×××××××××××
از رو ظاهر کسی رو قضاوت نکنید!!
 
آلیــس ڪجایے؟؟؟

بیـا ...

اینجـا عَجیـبـ تَـریـטּ سَرزمـیـטּ בنُـیـاسـﭞ...

مِهـربانیـَﭞ را بـﮧ حِســاب احتـیـاجَـﭞ میـگــُذارنـב

عِشـقَـﭞ را پـاے سـاבگـیَـﭞ

و حـَرف هــاے صاבقـانـﮧ اﭞ را بــﮧ پـاے בیـوانگیَـﭞ!!!!
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۸ طاهره نظری
سلام 
ماه عزیزتون عسل
ممنون که به وبم سر زدی! :)

واقعا سخته که حضورت ،همه حس کنن، اما برای خودت مرده باشی(تجربه اش رو داشتم)
اما من برای خودم اومدم همه رو هیچ حساب کردم و برام مهم نبودند همه!! فقط خودم!! نتیجه ی خوب گرفتم(اما شاید هم خوب نبوده و من خوب در نظرش گرفتم) اما به سختی و خیلی با مشکلات دست به گرببان شدم!ینی خیلی مشکل کشیدم...[ایکون ناراحت]
اما نمی دونم این حرفم برای شما صدق کنه یا نه!! هر کس باید شرایط خودش رو بسنجه!!!
مانا باشید
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۰ طاهره نظری
خب شیطون مگه تو نمیخوای کنکور بدی؟
نمیخوای کمکت کنم؟
من 45 کنکورم خب
پاسخ:
نه بابا من امسال کنکوری بودم کنوکور دادم طاهره جان
مرررررررررسی زیاد از مهربونیت
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۴ طاهره نظری
خواهش میکنم عزیزم
خلاصه اگه دوستات یا کسی بود که نیاز به کمک داشت من در خدمتم
پاسخ:
چش طاهره جان حتما
خوشا مرگی دگر
با آرزوی زایشی دیگر
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۳ یک مرد تنها

ماه رمضان، با این گرمای طاقت فرسای هوا، و زمان زیادی که از سحر تا افطار دارد، روزه داری را بر همه روزه داران کمی سخت تر و طاقت فرسا تر نموده است. ولی در با تمام این اوصاف هنوز هم هستند روزه دارانی که تشنگی و کار بر زیر این آفتاب گرم را با زبان روزه پذیرفته اند و ....

میخواهم کمی گلایه کنم، از برادران و خواهرانی که روزه نیستند و به هر دلیلی که به بنده حقیر مربوط هم نمی شود روزه نمی گیرند. البته این گله بنده از روزه نداشتن این دوستان نیست. بلکه از مراعات نکردن و احترام نگذاشتن به دیگر افرادی است که روزه اند.

از آن برادرم گله دارم که وقتی پشت چراغ قرمز و زیر کولر ماشین شاید مدل بالایش نشسته و کودکی با دسته گلی در دستش وقتی به شیشه اتومبیل او می کوبد تا شاخه گلی را به او بفروشد، آن برادر خوبم با در حال نوشیدن آب معدنی اش است تا از خود رفع تشنگی کند. غافل از اینکه شاید همان کودک روزه بوده و در زیر آن آقتاب سوزان چشمم به آن آبی باشد که تو مینوشی. و یا حتی سر موضوعی بی جهت دهانش را به کلامی آلوده میکند که ....

از آن خواهرم گله دارم که با آرایش بی حد و حصرش و یا با پوشیدن لباسی که اصلا در شان و شخصیت او نیست حتی مراعات احوالات آن دسته از برادرانی را که روزه هستند را هم نمی کند. درست است که هوا گرم است و .... ولی میشود در این چند روزی که باقی مانده از این ماه عزیز حداقل مراعات برادران خوبم را هم بکند و بجای روزه گرفتن کمی سعی نماید روزه لباسی را بگیرد که می پوشیده، آرایشی را که می کرده و ....

از همه برادران و خواهران خوبم ملتمسانه می خواهم و استدعا دارم کمی در این ماه مراعات حال و احوالات سایرین را هم بکنند.

شاید نوشته ام به کسی بر خورده باشد، ولی میدانم شاید این حرف دله خیلی دیگر از دوستان هم بود که به کلام یک مرد تنها گفته شد.

 

سلام
طاعاتت مقبول حق
وبلاگ جالبی دارید
به وبم سر بزن خوشحال میشم آبجی

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد

و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض

تا بیاید از راه

از خم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک ، همه معنی یک زندگی است ..[لبخند][بوسه]

۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۰ طاهره نظری
سلام
ولادت مولا حسن مجتبی مبارک
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۳ یک مرد تنها

اشیا برای استفاده شدن و انسانها برای دوست داشتن می باشند،
ولی افسوس امروزه از انسانها استفاده می شود و اشیا دوست داشته می شوند.

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم/ زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت/ زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست..... [لبخند][بوسه][گل]

سلام آبجی محدثه

ممنون از حضور سبزت در وبم

با افتخار لینکت کردم با اسم آبجی محدثه (در حوالی من) تو هم دوست داشتی لینکم کن

بازم بهم سر بزن خوشحال میشم من هم بهت سر میزنم

در این شب عزیز از من و خانواده من فراموش نکنی التماس دعا دارم من هم برای تو و خانواده محترمت آرزوی سلامت و سعادت دارم

 

پاسخ:
سلام
مرسی اومدی
ومرسی بخاطر لینک
منم با افتخار لینکت کردم
چشم حتما محتاجیم به دعا

ممنون آبجی

من هم بهت سر میزنم آبجی

بازم ممنون

پاسخ:
چشم داداش گلم
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند. عشق بورز به آنها که دلت را شکستند. دعا کن برای آنها که نفرینت کردند. درخت باش برغم ِ تبرها، بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست [لبخند][لبخند][لبخند][بوسه]
سلام خوبی؟
اومدم بهت عیدو تبریک بگم ولی حیف نبودی!
به هر حال عیدت مبارک!
به منم سر بزن.
مر30
فعلا
ممنون لینکید
سلام
آری همه ی ما انسان ها مردگان متحرکیم آمدنمان یه موضوع ورفتنمان یه موضوع دیگه!!!
واقعا بنواز که مرده ام ....
آی آدمها که در ساحل نشسته شاد و خندانید،
یک نفر در آب دارد میسپارد جان،
یک نفر دارد که دست و پای دائم میزند...
پاسخ:
سلام
مرسی از حضورت مهدی جان

زخمی ایست بر دلم ...........

 

روزگار نمک میپاشد............

 

پیچ و تاب میخورم من .............

 

و دیگران گمان میکنند ...............

 

چقدر زیبا میرقصم ......................!!!!

پاسخ:
ممنونم
از حضورت
و جمله زیبات
رنگ وبت خیلی قشنگه
پاسخ:
مرسی مهراوه جان
عالی بود خیلی ممنون ...
پاسخ:
خواهش میکنم، ممنون از حضورتون دوست مهربان^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی