واژه های من :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

واژه های من

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ق.ظ

تو بسیار بیشتر از آن را که می توانم بگویم

می شنوی.

توآگاهی را می شنوی.

توهمراه من

به جایی می روی که واژه های من نمی توانند تورا ببرند.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۵
محدثه محزون

متن های ادبی

نظرات  (۳۶)

سلام ممنون که سر زدی خوشحال میشم بازم بیایی و کامنت بزاری
پاسخ:
سلام
تشکر از شما که اومدی
چشم حتما:)

خدایی خدا غریبه...

سلام ممنون از حضور گرمت.

موفق باشی.

پاسخ:
بله
غریب...
ممنون که اومدی
همچنین:)
mc az hozoretoon.falsafeye neveshtehatoon qashange
پاسخ:
و مرسی از حضور شما:)

تشکر نه به زیبایی نوشته های شما دوست عزیز:)
سلام ممنون ک اومدی
پاسخ:
خواهش:)
شــاב بـاش

نــہـ یـکـ روز ، هــزاراלּ سـال..

بــگــذار آواز شــاב بــودنــتــ چـنـاלּ בر شــہـر بـپـیـچـב

کـہـ رو ســیـاه شــونــב آنــاלּ کـہـ

" بـــر ســـر غــمــگــیــלּ کــرבنــتـــ شـــرط بـسـتــه انــב
 
 
وبت خیلی عالی بود.ممنون اومدی
پاسخ:
ممنونم از حضورتون
و لطفتون
متن زیبایی بود:)
 balakahare har kasi ye sabki dare..har sabkiyam qashangiye khodesho dare..sabke harfat qashangan
پاسخ:
بله
درسته
نوشته های ما زاده ی ذهن...منطق...یا دله
هرکسی بیانی متفاوت برای خلق نوشته هاش داره

و ممنونم از لطفتون
با اجازه لینک شدید:)
che jaleb balakahre yekio didam ke ham ham reshtame ham sale tavalodesh mese mane
0k mamnoonam azat lotf dari
پاسخ:
خواهش:)

چه جالب‌:دی
بس شماهم امسال کنکوری هستید
انشاالله که موفق باشید

سلام لینکت کردم دوست داشتی با اسم آسموونیا لینکم کن

پاسخ:
سلام
چشم با افتخار لینک شدی
سلام مرسی که بهم سر زدی . خیلی قشنگ مینویسی .
پاسخ:
سلام
مرسی که اومدی
لطف داری:)

سلام
وب زیبایی دارین مثل خودتون !!؟
ممنون از لطفتون که به وبلاگ من هم سر زده بودین

وبلاگتونو درج کردم البته با اجازتون

پاسخ:
سلام
ممنونم اما دیگه این علامت تعجب و سوال بعدش واسه چی بود:دی
خواهش میکنم
مرسی دوست خوبم:)

شرمنده یادم رفته بود از مطلبتون کپی میکنم ها اشکالی که نداره؟

پاسخ:
اشکال نداره
فقط منبع رو هم ذکر کنید ممنون میشم:)
درود. به حدس یک مرد تنها آن شنوده ایی که شما در جمله تان توصیفش کردید، زمینی نمیتواند باشد. آنکه میتواند بدون گفتار ما هم بشنود کسی جر معبود نیست، ما کلامی را نگفته، او می شنود، ولی این ما (خودم را عرض میکنم) در تفکرات کوچکمان بر این پینداریم که او نشنیده و خواسته مان برایش بی اهمیت است، 
بله درست گفتید او همیشه همراه من است، چه در کلمات و چه در گامهایی که بر میدارم،
ولی من چقدر با او هستم،
آیا من هم همانگونه که او پای حرفهایم می نشیند و گوش فرا میدهد، من هم پای او هستم،؟ در کنارش هستم.؟
واژه و کلمات از توصیف باز می ایستند اگر بخواهی به آن همه عظمت فقط لحظه ایی بیاندیشی، آن همه شکوه، بزرگی، سخاوت و بخشش در واژهایی که از کلام من بیرون می آید نمی گنجد،خدا همیشه با ما هست و خواهند ماند، گر چه ما (خودم) گهگاهی فراموش میکنم که او همقدممان است.
ببخشید زیاد پر چانگی کردم مانند همیشه.
مطلبتان زیبا بود.
موفق باشید.

پاسخ:
درود
بله همین است
درست گفتید
و مانند همیشه حرفهایتان زیبا بود
تشکر:)
سلام وقت بخیر  ا÷تون عالی بود عزیزم

اپم خوشحال میشم سر بزنی
پاسخ:
سلام عزیز
مرسی
چشم حتما سر می زنم:)
سلام
ما زنده از آنیم که آرام نگیریم // موجیم که آسودگی ما عدم ماست
پاسخ:
تشکر بخاطر شعر زیباتون
زیب. جالب . ساده !
پاسخ:
ممنونم:)

عالیه-یعنی خیلی خوبه

پاسخ:
مرسی لطف داری:)

   :-)slm.....ba saligheiio ba ehsas....movafagh bashi 

پاسخ:
سلام
مرسی دوست خوبم لطف داری:)

نه اصلا تعارف نکردم، اصلا اهل تعارف و تعریف و تمجید بیخودی نیستم.

دستنوشته هات جالبن. خوب هر نویسنده ای از یه جایی شروع میکنه دیگه. منم اگه تعریف از خودم نباشه یه چیزایی مینویسم. یه داستان بلند. پیش بینی کردم که بیست سال دیگه تموم میشه!

به هرحال موفق باشی.

شادی روح بزرگوار مادربزرگ را هم از خدا خواستارم.

پاسخ:
سلام
ممنونم شما لطف دارید
بله هر نویسنده ای از یه جایی بالاخره شروع میکنه
ممنونم شماهم موفق باشی

سپاس گذارم خدااموات شما رو هم بیامرزه

سلام خوبی خوشی من اومدم خوش اومدم چه خبرا؟

چه میکنی؟

بیا من یه خبر دارم توجه توجه

اگه اهل فیلم هستی بدو بیا اب دستته بیا

به دوستاتم بگو بیان به هرکی دوستدار فیلم هست بگو بیاد دیر نکنیا

پاسخ:
باشد:دی
در همین حوالی ...
کسی هست که تا دیروز می گفت: بدون من نفس نمی توانند بکشد.
اما اکنون در آغوش دیگری نفس نفس میزند.
پاسخ:
در همین حوالی
انسان هایی هستن که کارشان تظاهر کردن است و بس...

وبت خیلی قشنگه

پاسخ:
مرسی عزیزم:)
سلام.ادرس وبمو عوض کردم اگ میشه تو لینکات درستش کن!!!!!
پاسخ:
سلام
به روی چشم:)
دلم احساس غم دارد در این انبوه ویرانی،
کمی تا قسمتی ابری،
و شاید باز بارانی. 
پاسخ:
گاهی دلت بهانه هایی می گیرد که خودت انگشت به دهان می مانی... 
گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی ... 
گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات... 

گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که...
 

گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را تنگ در آغوش بگیری و گوشه ای گوشه ترین گوشه ای...! که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی... 

گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود... 

گاهی دلگیری...شاید از خودت
.


۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۳۷ دل نوشته های من

ممنونم که سر زدین

با ارزوی بهترینها برای شما

موفق باشید

پاسخ:
سلام
سپاس از اینکه اومدین:)

salam

davatam kardi omadam

 

پاسخ:
سلام
ممنون که اومدی:)
لینکتون کردم
پاسخ:
متشکرم دوست خوبم:)

بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم...

باشد که نباشیم و بدانند که بودیم!

درود.
امشب شب آرزوهاست
5 سال آرزو کردم که برایم باشی و تا ابد...
امسال آرزو میکنم که خوشبخت باشی و ...
.......

امشب شب آرزوهاست ولی نه برای یک مرد تنها ،
چون آرزویم ....
امشب شب بارش باران است و بس.

گاهی نقطه ها به دادم میرسند.

سلام خوبی

قبلنا بیشتر از فقیر فقرا یاد میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

پسری که خیلی دوست دختر داشت بالاخره عاشق شد و ازدواج کرد.... بعد خدا بهش یه دختر داد...

یه روزبهش گفتم که یادته چجوری اشک دختر ها رو در میاوردی؟؟؟؟؟

حالا خودت هم دختر داری.....نظرت چیه...؟؟؟ تحمل اشکش و داری؟؟؟

بهم گفت: فقط می تونم بگم پشیمونم و امیدوارم همه اونها که دلشون رو شکستم منو ببخشن....

هیچ پدری طاقت دیدن اشکهای دخترش و نداره..!!! پدر های آینده.. به دختر دار شدنتون خوب فکر کنید..

زمین  گرده ها...
پاسخ:
بله درسته...
اما کو گوش شنوا؟!
خیلی قشنگ..
پاسخ:
سپاس گذارم از حضورت:)
سلام مرسی که سر زدی ابن متن خیلی قشنگ بود
پاسخ:
Anonymous:

سلام مرسی که اومدی
لطف داریتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
[گل]
پاسخ:
Anonymous:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام
ممنونم از اینکه بم سر زدی
وب قشنگی داری
پاسخ:
Anonymous:

سلام خواهش
مرسی که اومدی لطف داریتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام دوست گلم ممنونم که به من سرزدی...خودتم وبلاگ قشنگی داری!!!
ممنون میشم دوباره بهم سربزنی و نظرتو بگی...
روز خوش !!!بازم  ممنون!!
پاسخ:
سلام عزیز
ممنونم از حضورت و از لطفت
چشم حتما دوباره سر میزنم

سلام شعر زیبایی بود.با تبادل لینک موافقین؟

پاسخ:
بله موافقم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی