تنهایی! :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

تنهایی!

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۳۶ ب.ظ
    "تنهایــی را"


   فقـط در شلـوغی می تـوانی حــس کنیـــ
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۲
محدثه محزون

متن های ادبی

نظرات  (۴)

با موفقیت به جمع نویسندگان وبسایت توفانی پیوستید:)
پاسخ:
تشکر فراوان:)
امیدوارم جز اون دسته آدمایی باشی و  نباشی که تو جمعا و تنهان....
پاسخ:
و من دقیقا جزو چنین دسته ای هستم
تنهایی..........................
پاسخ:
تنهایی:)
گاه دل تنگ میشوم دلتنگ تر از همه ی دلتنگی ها
گوشه ای مینشینم و حسرت ها را میشمارم
محاکمه میکنم وجدانم را ،من کدام قلب را شکستم
کدام احساس را له کردم و کدام خواهش را نشنیدم
و به کدام دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم
پاسخ:
سپاس از حضورتون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی