11 آذر، نخستین ریزش برف :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

11 آذر، نخستین ریزش برف

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
آسمان 11 آذر نخستین برف سال93 را تجربه کرد!
و چه زیبا و باوقار سر بر زمین یخ زده گذاشت...
+لبخند زدم!
من...
به صداقت بی پایان سفیدی دانه های برف...
+ لمس کردم!
+ حس کردم!
گرمای نهفته در یک به یک این تکه ابر ها را...
+دست دراز کردم!
درست همانند یک کودک...
+و همچنان در لابلای عابرین جای میگرفت...
با آرامشی وصف نشدنی...
در تاریکی دل آسمان...
در روشنایی مصنوعی چراغهای خیابان...
در سکوت!

"محدثه م"

نظرات  (۹)

خوش به حالتون جای ماروهم خالی کنید
تودل منم بارونی این چندروز امیدوارم تمام زندگیم تواین بارون غرق نشه التماس دعاخیلی خیلی...
پاسخ:
به روی چشم
بارون خوبه بزار هرچی تودلت هست رو بشوره....
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۱ محمد محزون
صلوات برفست!

پاسخ:
برفستادم....(∩_∩)
من که تا حالا باریدن برف رو ندیدم :(
خوش بحالتون
پاسخ:
جدا؟!
مگه کجا زندگی می کنید؟
انشاالله که یه روز ببینید واقعا زیباست
سلام محدثه جان!وب بسیار زیبایی دارید لینکتون کردم!

اگر مایل بودید به وب منم سر بزنید!

در پناه حق باشید!
پاسخ:
سلام  دوست خوبم
این نهایت لطف شماست ممنونم
حتما سر میزنم(∩_∩)
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۳:۴۸ یک مرد تنها
کاش ...
کاش هیچ وقت نفس های بی رمق ما آخر زندگیمون نباشه ...
کاش یادگار هیچ عشقی یه عکس نیمه سوخته نباشه !
که هر وقت نگاهت بهش افتاد از ، آسمون هم گله کنی ...
کاش سهم هیچ کس از عشق یه بغض سنگین و هق هق شبونه نباشه ...
کاش روزی نرسه که سکوت معنی همدمی حرفای تو باشه ...
کاش آن قدر غرق رویاها نشی که فراموش کنی طعم تلخ حقیقت ، چشیدنیه ...
کاش روزی نیاد که آفتابی ترین روز عشق ، بارونی ترین شب تو باشه ...
کاش هیچ وقت کارت به جایی نرسه که تنهایی
و غربت رو به نگاه های بی محبت آدما ترجیح بدی ..
.
درود
خوشحالم که برف را دیده اید و لمس نموده اید.
پاسخ:
کاش...
کاش...
کاش...
سپاس از حضور مرد تنها
بندر کنگان تو استان بوشهر :)
شاید اگه گذرون تو زمستون به شیراز بخوره بتونیم برفی ببینیم امسال:)
پاسخ:
عجب!
درسته
انشاالله که شماهم بتونید برفو ببینید ^_^
سلام بر عزیز دلم محدثه


دوست داشتی سمت ما هم قدم رنجه کنید



 

شب یلدا قدم آرام بردار / کمی هم احترام ما نگهدار
تو میبینی ربابم غصه دار است / بنی هاشم هنوزم داغدار است
صدای العطش در گوش مانده / بدن ها بی کفن هر گوش مانده
شب یلدا تو هم چله نشین باش / سیه پوش غم سالار دین باش


 

شب یلدا قدم آرام بردار / کمی هم احترام ما نگهدار
تو میبینی ربابم غصه دار است / بنی هاشم هنوزم داغدار است
صدای العطش در گوش مانده / بدن ها بی کفن هر گوش مانده
شب یلدا تو هم چله نشین باش / سیه پوش غم سالار دین باش

 



پاسخ:
سلام ممنونم از حضورتون بله چشم حتما سر میزنم
یلدای شماهم مبارک
۱۲ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۵ یک مرد تنها

درود

به عروسکی می نگرم که به دیوار اتاقت آویخته ای،

او هم، چون من تو را دوست می دارد،

با این تفاوت که، او شبها در آغوش گرمت و با لالایی که تو برایش می خوانی به خواب راحتی می رود.

ولی من شبها را، با مرثیه ایی که تنهایی برایم تا صبح می خواند عزاداری می کنم.

کاش من هم عروسکی بودم آویخته به دیوار اتاقت.

*برگرفته از دل نوشته های یک مرد تنها*

پاسخ:
کاش من هم عروسکی بودم آویخته بر دیوار اتاقت
درود بر مرد تنها
دل نوشته ی بسیار زیبایست
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۷ گیتی امیدوار
مرسی محدثه 
امممم منم لینک کردم ها ولی ظاهرا بلاگفا کلا با بلاگ های بیان مشکل داره و کلا آدرس وب های بیان رو از لینکام حذف کرده... :| فکر کنم وقتش باشه به فکر انتقال وب بیوفتم بلاگفا زیاد از حد اذیت می کنه:|
پاسخ:
خواهش گیتی جان و مرسی ^__^
آره انگار همینطوره
امان از دست این بلاگفا:|
آفرین:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی