I will miss all those days :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

I will miss all those days

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۴۳ ب.ظ
می دانی؟!
در آینده ثانیه هایی وجود دارند که مینشینی و برای تمام آن سالهایی که گذشت و آدمهایی که آمدند و رفتند واتفاقاتی که دیگر هیچوقت فرصت دوباره تکرار شدن رانداشتند دلتنگی میکنی...
دلتنگی میکنی، برای صدا زدن نام مادرت...
برای لوس کردن خودت پیش پدرت...
برای مسخره بازیها و اذیت کردنهای برادرانت...
برای دورهم بودن و خنده های از ته دل با دوستانت...
و برای او...
و تمام آن سالهایی که عمرت را ساخت، تورا ساخت، خاطراتت را، افکارت را، احساساتت را...
و تو فقط میتوانی دلتنگی کنی.

+اینروزا چقدر مینویسم...
+ اینکه میدانم  در آن روزها برای این روزها دلتنگی خواهم کرد، بیشتر دلم تنگ میشود...
امیدوارم زندگی کردن آن روزها انقدر ها هم که فکر میکنم سخت نباشد...

نظرات  (۵)

چ چیزی نوشتی ... دلم گرفت جدا .

اگه ممکن بود سایت منو هم لینک کنید:

http://daynasor.ir
پاسخ:
ای وای من عذرخواهم که باعث شد دلتون بگیره 🙏
عالی خسته نباشید امیدوارم در نوشته های بعدی موفق تر از همیشه باشید
پاسخ:
تشکرازشماوحضورتون^___^
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۲ محمد محزون
کلا دنیا بدون من سخته و نمی گذره می دونی که :))

پاسخ:
بله ه ه ه  بله ه ه ه ه 
خیلی سخته خیلی
:))))))))))))))))))
نمردمو دیدم یه نظری گذاشتی تو:)))
۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۲:۱۴ محمد محزون
من هستم صلاح نمی بینم اعلام کنم :))
سکوت پیشه کردم
پاسخ:
من راضی ام ازت برادر :))
سکوت کردن روش بزرگان است :)))
^_____^
امیدوارم زندگی کردن آن روزها انقدر ها هم که فکر میکنم سخت نباشد...

قشنگ بود.
پاسخ:
تشکر از شما دوست مهربان ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی