There's always another way :: 𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

Snowman

𝕬𝖗𝖍𝖆𝖎𝖓

She has a kind soul, but a cold heart
💙❄⛄💙❄⛄
Since I was a child
I've always loved a good story
I believed that stories helped us to ennoble ourselves
to fix what was broken in us
and to help us become the people we dreamed of being
Lies that told a deeper truth

بایگانی
آخرین مطالب
نویسندگان

There's always another way

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

همیشه راهی هست،

راهی برای بدست آوردن شادی های از دست رفته ی گذشته!

اگر روزی چیزی یا کسی یا لحظه ای از دست رفت،

من ایمان دارم که در آینده دوباره باز می گردد اما در شکلی دیگر.

زندگی با همین گذر کردن ها جریان پیدا می کند...

پس اگر زمانی چیزی یا کسی یا لحظه ای از دستت رفت

نترس

غمگین هم مشو

بخند...

و به آسمان خیره شو:

همیشه راهی هست،

برای دوباره خندیدن...

نظرات  (۳)

سلام

کاش منم راه دوباره خندیدن به بعضی اشتباهات گذشته مو پیدا کنم....
پاسخ:
سلام
به اشتباهات گذشته نمیشه خندید...
باید درس گرفت و تکرار نکرد...
من خودم هروقت به گذشته نگاه میکنم میگم اگه آدمی که الان هستم میبودم قطعا اون کارهارو انجام نمیدادم
اما خوب گذشته دوبار تکرار نمیشه
پس تصمیم گرفتم که امروزم رو طوری زندگی کنم که فردا احساس پشیمونی نداشته باشم به نظر من این بهترین راه برای دوباره خندیدنه
مرسی از حضورتون^______^
سلام .. به زبون اوردن اشتباهات و یا همون خاطرات ناخوشایند گذشته یعنی اینکه هنوز نتونستیم به طور کامل اون رو از زهنمون بیرون کنم و هنوزم یه جورایی بهش فکر میکنیم .. نمیتونیم خودمون رو فریب بدیم که اون شخص یا چیز رو به طور کامل کنار گذاشتیم و فراموشش کردیم .. هر چند ممکنه یاداوریش برامون سخت و تلخ باشه اما گذشته ی ما بوده و هست .. اون روزا خوب یا بد همیشه تو خواب بیداری برامون خاطراتش تکرار میشه و باعث غمگینی یا حتی گاهی شادیمون میشه .. شاید من نتونم مثل شما که بسیار عالی منظور و مفهوم حرفاتون رو به مخاطبینتون انتقال میدیدن رو اینجا بیان کنم اما من فکر نمیکنم شخص یا چیزهای از دست رفته گذشته رو دوباره بشه به یه شکل دیگه بدست اورد .. ابن برا من یکی حداقل ثابت شده  .. یه دوست رو از دست دادمش و الان شاید به جاس اون ده ها دوست دیگه رو بدست اوردم اما هیچ کدومشون هیچوقت نتونستن احساسی رو که با اون داشتم رو دوباره بهم برگردونن .. ببخشید حرفای دلم بود و شخصی .. نمیخوام باهاتون زیاد راجبش بحث کنم قطعا شما با رشته ی تحصیلیتون و مطالعات بیشتری که داستین باید نظریات با منطق تری رو ارائه بدین تا بنده  .. ممنون و سپاسگزار
پاسخ:
من کاملا متوجه منظورتون شدم و کاملا موافقم اما حرف من این نیست که گذشته فراموش میشه و با اومدن آدمهای جدید  و اتفاقات جدید همه چی پاک میشه و یه پایان قشنگ رو رقم میزنه
من میگم هیچ اتفاقی تو زندگی فراموش نمیشه مگر اینکه خیلی خیلی بی ارزش باشه که آدم یادش بره تجربه کردم که میگم
هیچوقت یه شخص یا یه اتفاق دوبار تو زندگی هیچ آدمی تکرار نمیشه...اما خوب مگه عمر ما چقدره که بخواییم حسرت بخوریم
من خودم خیلی لحظه ها و آدم های قشنگی رو از دست دادم که مطمعنم دوباره هرگز عین اون رو تجربه نخواهم کرد اما خوب کاری هم نمیشه کرد جز هر از گاهی با خاطرات مانده دلتنگی کردن
اما اینکه زندگی جریان داره یه اصله پس منظور من از اینکه دوباره روزی به شکل دیگری به ما بر میگردد این نیست که همون حس خوب گذشته ارو هم همراه داره...اما خوب زندگی همینه باید همیشه بگردی دنبال شادیهات و پیداشون کنی...و خوب قطعا روزی از دست میرن و دوباره باید پیداشون کنی
عمر ما خیلی کوتاهه که بخواد به حسرت خوردن از دست رفته های گذشته فکر کنه...منظور من این بود^_^
مرسی خیلی زیاد از نظرتون ^_________^
۲۷ مهر ۹۵ ، ۰۵:۱۴ مرد هزار ساله
میشه به سادگی شاد شد اگر مفهوم سادگی رو حس کنیم ... خوندم  این متن رو حس خوبی بهم داد تشکر ...
پاسخ:
واقعا همینطوره
شاد بودن خیلی ساده است خیلی راحته اما متاسفانه مردم تو غم اندوه غرق شدن و رسیدن به شادیهارو یه فرض محالی میدونن
شادیها خیلی ساده بدست میان...خیلی....
خوشحالم که حسی خوشتون اومده
سپاس از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی